جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 16017

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند گفت: شعار امسال در ایام‌الله دهه فجر افتخار به گذشته و امید به آینده است.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حجت‌الاسلام‌ عباسعلی مغیثی ظهر جمعه در مصلی نماز جمعه نهاوند با تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه و همچنین شهادت جمعی از سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سانحه هوایی بوئینگ ۷۰۷ ارتش، گفت: آن‌هایی که فریب دشمن را می‌خورند و ابزار دست آن‌ها می‌شوند همچون منافقین هستند که انقلاب را نادیده گرفتند و در مسیر دشمن قرار گرفتند.

مغیثی بر لزوم تقویت و کمک به جبهه مقاومت تاکید کرد و گفت: کمک به جبهه مقاومت اگر ناچیز هم باشد چون در راستای اجرای امر ولایت و برای رضای خداست ارزشمند است.

امام جمعه نهاوند بابیان اینکه گاهی ما از انقلاب تنها آثار و برکات مادی را می‌خواهیم و به دنبال این هستیم چه‌کارهایی انجام شده است، گفت: طی ۴۰ سال گذشته ایران اسلامی در زمینه های مختلف دارای پیشرفت بوده که این پیشرفت ها با توجه به دشمنی و تنگ نظری کشورهای بیگانه شبیه معجزه بوده است.

وی بابیان اینکه افق دید امام از انقلاب به دوردست‌ها بود، گفت: امام فرمودند که در این مملکت کاری شده که اگر دهها بار مملکت را ویران کنی و مجدد بسازی ارزش آن را دارد و آن کار چیزی جز حاکمیت ولایت و نجات یک ملت از چنگال طاغوت نبود.

امام‌جمعه نهاوند گفت: ۴۰ سال است که دشمنان ایران اسلامی به هر دری می زنند تا کاری از پیش ببرند و جلوی پیشرفت ایران اسلامی را بگیرند که موفق نشده اند و این مهم جز با امداد غیبی خداوند شدنی نبود.

وی در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی یک حادثه منطقه‌ای نیست بلکه انقلاب یک حادثه تاریخی است که در آینده تاریخ بشریت اثرگذار است.

حجت‌الاسلام مغیثی بابیان اینکه مقاومت، بصیرت و ولایت مداری مردم انقلاب را حفظ کرده و به دست صاحب اصلی‌ آن می رساند، گفت: ۴۰ سال است شرق و غرب دنیا با ایران دشمنی کرده و از هیچ‌تلاشی برای نابودی حکومت جمهوری اسلامی ایران کم نگذاشتند اما انقلاب با مدد الهی و همراهی مردم پا برجای‌مانده است.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن دهه فجر، گفت: شعار امسال در ایام‌الله دهه فجر افتخار به گذشته و امید به آینده است.

امام‌جمعه نهاوند اظهار کرد: ایران در تحریم‌ها به خودکفایی، توان دفاعی، پیشرفت‌های علمی متعدد رسید لذا بزرگ‌ترها و آن‌هایی که دوران قبل و بعد انقلاب را دیده‌اند این مسائل را برای جوانان تبیین کنند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا در منطقه به دنبال ناامیدی و بدنام کردن اسلام بوده و هست؛ گفت: امروز انقلاب اسلامی و مقاومت در بلاد اسلامی به هم پیوند خورده‌اند و این پیوند جداناشدنی است.

حجت‌الاسلام مغیثی ضمن بازخوانی توطئه‌های امریکا علیه ایران، گفت: همه دشمنان انقلاب با مقاومت مردم از بین رفتند و یا در بدترین شرایط و خفت هستند.

وی با تأکید بر اینکه از تحریم‌ها فرصت ساختیم، گفت: امروز دشمنان انقلاب به شکست خود اعتراف می‌کنند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش