سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 16166

صدای نهاوند:
در مراسمی که با حضور فرمانده سپاه استان همدان، نماینده مردم نهاوند، فرماندار، امام جمعه و برخی از مسئولان شهرستان نهاوند برگزار شد از زحمات ۵ ساله سرهنگ کریمی قدردانی شد و با صدور حکمی سرهنگ حسن مرادی به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه نهاوند معرفی شد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، مراسم تکریم و تقدیر از زحمات سرهنگ کامران کریمی فرمانده سابق سپاه نهاوند، در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند برگزار و سرهنگ حسن مرادی به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه نهاوند معرفی شد.

سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه استان همدان دراین مراسم گفت: مردم نهاوند از دیرباز در مبارزات انقلابی حضور فعالی داشتند و شهرستان نهاوند تاریخ پرحماسه ای را برای جمهوری اسلامی رقم زده است.

وی افزود: گروه انقلابی ابوذر در سال ۵۲ بر ضد رژیم ستمشاهی قیام کردند که این موضوع نشان دهنده انقلابی بودن مردم شهرستان نهاوند است.

فرمانده سپاه استان همدان اظهار داشت: امروز استکبار جهانی همه توانش را به کار گرفته است تا بر ضد انقلاب اسلامی اقدام کنند.

وی گفت:هرجا دشمن فشار وارد کرده است و سعی در ایجاد فاصله بین مردم و نطام دارد، باید به این‌ موضوع توجه کنیم و هوشیار باشیم.

مجیدی عنوان کرد: هرجا مقاومت کردیم و اتحاد داشتیم موفق بودیم از این به بعد هم باید با تکیه بر توان داخلی و استفاده از نیروهای جوان و اتحاد بتوانیم پیشرفت های انقلاب اسلامی را ادامه دهیم.

وی افزود:امسال دشمن برنامه های گسترده ای را برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی داشت که با تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی و مقاومت مردم این توطئه ها خنثی شده است.

فرمانده سپاه استان همدان گفت: فشار اقتصادی دشمن به خاطر سیلی هایی است که از انقلاب اسلامی خورده است و همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند آینده کشور روشن است.

وی بیان داشت: دشمن همیشه در حال طراحی است که باید با آگاهی و گوش دادن به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی بتوانیم در مقابل نقشه های دشمنان ایستادگی کنیم تا از این شرایط به سلامت عبور کنیم.

مجیدی گفت: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی پیشرفت های بسیار زیادی در عرصه های مختلف داشته ایم و در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، کشورمان در اوج اقتدار و عزت در دنیا قرار دارد.

در پایان این مراسم از زحمات ۵ ساله سرهنگ کریمی قدردانی شد و با صدور حکمی سرهنگ حسن مرادی به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه نهاوند معرفی شد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش