سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 16240

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند گفت: آمریکا و اروپا با برجسته کردن مشکلات و ایجاد فشار بر مردم به دنبال از بین بردن اتحاد میان مردم ایران هستند.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه نهاوند بابیان اینکه از ابتدای سال تاکنون دشمنان ایران اسلامی همواره به دنبال پیاده کردن توطئه‌هایی بودند تا جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی برگزار نشود گفت: ایران اسلامی ۴۰ سال گذشته روزبه‌روز پیشرفت‌های چشمگیر در علوم مختلف و زمینه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی داشته است.

وی ادامه داد: امروز ایران اسلامی علیرغم وجود برخی مسائل بازهم از دوران اوایل انقلاب و جنگ تحمیلی و شرایطی که بر کشور حاکم بود به‌مراتب بهتر است.

حجت‌الاسلام مغیثی با اشاره به رهنمود امام خمینی(ره) در خصوص شکسته شدن ابهت شرق و غرب، گفت: امروز آمریکا و اروپا برخی معاهداتی چون FATF را بهانه قرارداده و به دنبال گروکشی هستند تا این‌ها را در ایران اسلامی اجرایی کنند اما آیا سایر تعهداتی که آمریکا و اروپا در قالب برجام داشتند اجرایی شده که ایران مجدد اعتماد کند و با این‌ها که به هیچ عهدی پایبند نیستند به توافق برسند.

وی افزود: امروز مقام معظم رهبری صراحتاً فرمودند که همچنان که به آمریکا خوش‌بین نیستیم به اروپا هم خوش‌بین نخواهیم بود لذا مسئولین نیز باید به این مسائل توجه کنند چراکه مقام معظم رهبری به‌عنوان نائب امام زمان‌ بر این مملکت رهبری می‌کند و به اموراتی واقف است که برای ما و یا هرکسی قابل‌درک نیست.

امام‌جمعه نهاوند با اشاره به مشکلات موجود در جامعه گفت: آمریکا و اروپا با برجسته کردن مشکلات و ایجاد فشار بر مردم تنها یک هدف‌دارند و آن‌هم چیزی جز از بین بردن اتحاد میان مردم نیست اما همه ما در فتنه‌های ۷۸ و ۸۸ و ناآرامی‌های سال گذشته مشاهده کردیم که دشمنان به دنبال رفع مشکلات مملکت ما نیستند و تنها می‌خواهند به اهداف شوم خود برسند.

وی افزود: امسال همه ملت ایران اسلامی به خصوص مردم شهیدپرور شهرستان نهاوند که جزو اولین‌ها و پا به رکاب‌ترین‌ها برای این نظام و انقلاب بوده‌اند برای چهلمین سال روز ۲۲ بهمن‌ماه روز پیروزی حق بر باطل به میدان خواهند آمد و به دشمنان ایران اسلامی خواهند فهماند که پای عهدی که بسته‌ایم می‌مانیم و هیچ‌گاه از راه امام و شهدا دور نخواهم شد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش