جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 16243

صدای نهاوند:
با حضور نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستانی و استانی عملیات اکتشاف معدن طلای «عشوند» نهاوند آغاز شد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در آیین آغاز عملیات اجرایی اکتشاف معدن طلای «عشوند» بابیان اینکه شهرستان نهاوند به کارگاه عمرانی تبدیل‌شده است، اظهار کرد: شهرستان نهاوند در مقایسه با استان همدان شهرستانی دارای کمبود بود اما خوشبختانه باهمت مسئولین و همدلی و هم‌آوایی که در مجموعه مدیریتی شهرستان وجود دارد در حال کم کردن این کمبودها هستیم.

وی با اشاره به مشکل اشتغال جوانان شهرستان نهاوند گفت: جوانان شهرستان نهاوند برای تأمین معاش خود مجبور به مهاجرت به شهرها و استان‌های دیگر کشور هستند این در حالی است که شهرستان ظرفیت‌های خوبی دارد.

بهرام نیا با اشاره به کلنگ زنی بزرگ‌ترین کارخانه تولید قند و شکر در نهاوند گفت: بهره‌برداری از این کارخانه زمینه اشتغال بیش از ۲۰۰ نفر را فراهم می کند.

وی با اشاره به پیگیری پروژه استخراج طلا و همچنین دولومیت از معادن نهاوند گفت: امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی اکتشاف معدن طلای «عشوند» هستیم و با موافقت هیئت دولت و استخراج دولومیت از معدن شهرستان گامی مؤثر در راستای ایجاد اشتغال در شهرستان برداشته می شود.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش