سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 16496

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند گفت: اتحادیه اروپا مثل پادو در همه مشکلات منطقه و غیره دخیل است و انگلستان، این روباه پیر سیاست‌های آمریکا را طراحی می‌کند.

به گزارش صدای نهاوند، امام جمعه نهاوند در خطبه های نماز جمعه نهاوند اظهار کرد: با تأکید بر اینکه امروز با مشکلات اقتصادی همراه هستیم، گفت: آنچه مسلم است این است که دولت، مجلس و قوه قضائیه برای مهار مشکلات اقتصادی تلاش می‌کنند اما نمی‌توانند این وضعیت را به‌صورت سریع حل کنند.

امام‌جمعه نهاوند بابیان اینکه راه‌حل سریع تحمل و رفع این مشکلات کم شدن فاصله مسئولین با مردم است، گفت: مردم اگر ببینند مسئولین دررفت و آمدشان و مخارجشان مثل مردم هستند راحت‌تر تحمل می‌کنند چراکه زمان جنگ نفت نبود اما از امام‌جمعه، فرماندار و مردم سرما را تحمل می‌کردند و بدون دغدغه علی‌رغم سختی‌های فراوان گذشت اما اگر مردم ببینند مسئولی زندگی اشرافی دارد جان به لب می‌شوند.

وی افزود: یکی از راه‌کارهای مبارزه با مشکلات اقتصادی ساده زیستی مسئولین است تا این مشکلات برای همه یکسان باشد.

حجت‌الاسلام مغیثی با تأکید بر لزوم ایجاد امید به آینده، گفت: ممکن است بگوید از چه راهی امید داشته باشیم و در پاسخ می‌توان گفت مردم ایران اسلامی ۴۰ سال است علی رقم وجود جنگ، تحریم، توطئه منافقین و فتنه‌های مختلف با توان خود و بهره‌گیری از روحیه جهادی با داشتن امید به آیند پیش رفتند و در صنایع و علوم مختلف جایگاه‌های برتری در دنیا را کسب کرده‌ایم حال اگر بخواهیم با الگوی ۴۰ ساله گذشته باقدرت عمل کنیم مطمئن باشید آینده‌ای بسیار بهتر در انتظار ایران اسلامی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه بیانه کام دوم انقلاب بر همین اساس است، گفت: چهل سال دوم یقیناً راحت‌تر پیش می‌رود اگر هدف‌گذاری‌ها درست باشد.

امام‌جمعه نهاوند ضمن تبریک انتصاب رئیس جدید قوه قضائیه، گفت: انتصاب آیت‌الله رئیسی اقدامی مهم برای تحقق گام دوم انقلاب چراکه ایشان باروحیه انقلابی و مبارزه با فساد می‌تواند موفق عمل کند.

وی با تأکید بر اینکه مشکلات اقتصادی بخشی به خاطر تحریم است و بخش دیگر آن به علت دزدی‌ها، دست‌اندازی‌ها و فساد و مفسدین است، افزود: خوشبختانه تاکنون افراد دانه‌درشت دستگیرشده و میلیاردها پس گرفته‌شده است اما اگر قوه قضائی بخواهد در گام دوم انقلاب مؤثرتر از پیش عمل کند باید با دانه‌درشت‌ها و گردن‌کلفت‌های اقتصادی با شدت برخورد کند.

حجت‌الاسلام مغیری با اشاره به اینکه اتحادیه اروپا همچون آمریکا غیرقابل‌اعتماد است، گفت: اتحادیه اروپا از طرفی به ایران برای تصویب fatf فشار می‌آورد اما از طرفی عربستان را از لیست سیاه پول‌شویی حذف می‌کند.

وی افزود: این مسئله پیام دارد، یعنی اینکه عربستان که دلارهای نفتی آن‌ها خرج کشت و کشتار در جهان می‌شود مشکلی ندارند اما ایران اسلامی که مبارزه با تروریست‌ها را به‌صورت جدی دنبال کرده و می‌کند باید پایبند به fatf باشد تا کنترل شود و به جبهه مقاومت کمک نکند؛ آن‌ها از همین‌الان دارند توطئه شومشان را پیگیری می‌کنند.

امام‌جمعه نهاوند بابیان اینکه اتحادیه اروپا مثل پادو در همه مشکلات منطقه و غیره دخیل است، خاطرنشان کرد: در اخبار آمد انگلستان، این روباه پیر که سیاست‌های آمریکا را طراحی می‌کند به جاسوس ایرانی تابعیت انگلستانی دادند تا ایران نتواند وی را محاکمه کند، آیا این دخالت در مسائل داخلی ایران نیست، این‌ها ۱۰۰ سال سابقه خیانت به ایران رادارند و اگر به این‌ها اعتماد کنیم وضعیتی جز نتیجه اعتماد به آمریکا در پیش نخواهد بود.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش