سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 16518

صدای نهاوند:
فرمانده انتظامی نهاوند، گفت: درگیری مسلحانه سارقین احشام با پلیس نهاوند موجب کشته شدن یک سارق و مجروح شدن دو سارق دیگر شد.

سرهنگ شااحمد ساکی در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند گفت: با توجه به خبر های مردمی مخصوصاً اهالی روستای بخش مرکزی و بخش گیان نهاوند مبنی بر اینکه چند روزی است تعدادی از افراد مسلح با خودرو و پژو در اطراف روستا به قصد سرقت احشام پرسه می‌زنند لذا دستگیری و شناسایی این افراد در دستور کار انتظامی شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ ساکی گفت: در ساعت ۶:۳۰  صبح امروز سه شنبه ۲۱ اسفند، پلیس نهاوند مطلع شد که خودرو مذکور به همراه چهار نفر از روستای دهنو سفلی در حال سرقت و متواری شدن هستند لذا سریعاً با اجرای طرح مهار و مسدود نمودن کلیه راه های خروجی علیرغم ایست های مکرر مامورین مراقب و اخطار با تیر هوایی خودرو پژو مذکور به سمت روستای فارسبان نهاوند متواری و متقابلا به سمت مامورین تیراندازی می کند.

وی افزود: در نهایت این درگیری منجر به توقیف خودرو مذکور و کشته شدن یک نفر از سارقین و مجروحیت دو نفر دیگر گردید و نفر چهارم که به سمت کوه های اطراف متواری شده بود با تلاش مامورین دستگیر و به یگان انتظامی دلالت می گردد.

فرمانده انتظامی نهاوند بیان کرد: از این باند سرقت احشام یک قبضه اسلحه وینچستر و تعدادی فشنگ به همراه پلاک سرقتی و خودرو سرقتی کشف که تحویل مراجع قضایی شد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش