مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

  • کد خبر : 16628

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نهاوند:

۲۷ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری نهاوند بازدید کردند

صدای نهاوند:
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نهاوند گفت: در چهار روز اول سال نو بیش از 27 هزار نفر از مسافران نوروزی از جاذبه‌های گردشگری نهاوند بازدید کرده اند.

محسن جانجان در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند گفت: بیشترین بازدیدهای صورت گرفته از سراب های شهرستان به ویژه گیان، گاماسیاب و فارسبان بود.

وی افزود: علاوه بر سراب‌های نهاوند اماکن تاریخی از دیگر جاذبه‌هایی بودند که مورد بازدید گردشگران قرار گرفتند که در بین آنها حمام حاج آقا تراب و موزه مردم‌شناسی بیشترین میزان بازدیدها را به خود اختصاص دادند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نهاوند از برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی در مراکز گردشگری نهاوند خبر داد و افزود: به منظور ایجاد نشاط و شور و شعف در بین مردم و مسافران امسال هشت برنامه فرهنگی با عنوان نوروزگاه طراحی شده که در مراکز گردشگری اجرا می‌شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نهاوند از اسکان بیش از ۲ هزار مسافر در مراکز اسکان خبر داد و گفت: از ابتدای تعطبلات نوروزی تا کنون بیش از ۲ هزار نفر در مدارس، نمازخانه‌ها، مهمانسراهای ادارات، مهمانپذیرها و مراکز اسکان اضطراری پذیرش شده و خدمت‌رسانی لازم به آنها داده شده است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش