جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 16845

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند گفت: آمریکا دیگر جرأت بیان گزینه نظامی علیه ایران را ندارد.

به گزارش صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: دشمنان انقلاب اسلامی و در راس آنها آمریکای جنایتکار از هر نیرنگ و خدعه ای برای ضربه زدن به کشورمان استفاده می کنند ولی جرأت تهدید نظامی کشور را ندارند.

وی اظهار داشت: در طول سالهای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیروهای مسلح با تکیه بر خودباوری و استفاده از ظرفیتهای بومی به درجه ای از اقتدار و توانمندی رسیده اند که دشمنان را نامید کرده اند.

امام جمعه نهاوند افزود: ارتش و سپاه نیرومند و با اقتدار ما امروز در مقابل توطئه و تهدیدهای دشمنان با اقتدار ایستاده است و این اتحاد و اقتدار دشمنان را عصبانی کرده است.

وی گفت: در همین سیل اخیر هم مردم دیدند که ارتش و بسیج و سپاه با تلاش و کوشش فراوان به کمک مردم آمدند و نشان دادند نیروهای مسلح در قلب و دل مردم جای دارند.

مغیثی در ادامه با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار با فرماندهان ارتش گفت: دشمنی آمریکایی ها با مردم ایران اسلامی تمام نمی شود چون آنها با اصل انقلاب مخالف هستند و انقلاب اسلامی بود که توانست نقشه های دشمنان را در منطقه خنثی کند.

وی بیان داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند نفسهای آخر دشمنیِ دشمن است و به یاری خدا ملت سرافراز ایران اسلامی بر دشمنان و مشکلات پیروز می شوند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش