سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 16863

صدای نهاوند:
مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری همدان، گفت: مسئولان استان همدان به کانالهای بدون مجوز که همانند قارچ رشد کرده اند، بها ندهند.

به گزارش صدای نهاوند، در پی مصاحبه مسئولان اسدآباد با کانال‌های تلگرامی اسدالله ربانی مهر گفت: مکاتباتی با فرمانداران در شهرستان‌ها داشته‌ایم که مصاحبه‌های خبری را با رسانه‌های دارای مجوز انجام دهند.

ربانی بیان کرد: مدیران ادارات ما متأسفانه هنوز شناختی از رسالت خبرنگاران و جایگاه آنان ندارند و این پذیرفته نیست که مدیران ما گاها رسالت و جایگاه خبرنگاران را زیرسؤال می‌برند، آنوقت اینگونه با کانالهای تلگرامی که در فضای مسمومی فعالیت دارند و بعضا موجب مشکلاتی نیز می شوند، به مصاحبه می نشینند.

وی بیان کرد: دستگاههای اجرایی باید رسانه‌های دارای مجوز را در اولویت مصاحبه خبری خود قرار دهند، کانال‌های شبکه های اجتماعی که رسمی و زیرمجموعه رسانه‌های داری مجوز هستند، از نظر ما دارای اعتبار هستند و مدیران باید با آنان در ارتباط باشند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری همدان، گفت: ما در سطح استان کانال تلگرامی دارای مجوز نداریم مگر آنکه زیر مجموعه رسانه ای باشد و قابل اعتبار است.

گفتنی است: ماجرا از آنجا شروع شد که در نشست خبری فرماندار اسدآباد با اصحاب رسانه به مناسبت دهه فجرانقلاب اسلامی در سال گذشته، تعدادی از مدیران کانال‌های تلگرامی نیز در این نشست خبری دعوت شده بودند و متأسفانه جایگاه آنان با خبرنگاران شناسنامه دار یکی فرض شده بود.

در پی این اقدام روابط عمومی فرمانداری و گلایه‌مندی خبرنگاران از این موضوع نشست خبری در حال لغو شدن بود که با اصرار فرماندار و عذرخواهی وی از خبرنگاران این نشست خبری برگزار شد.

حال به دنبال این اتفاق این روزها شاهد مصاحبه های کوتاه فرماندار و یا برخی از مسئولان شهرستان با کانال‌های تلگرامی هستیم که بار دیگر گلایه و صدای خبرنگاران را درآورده است.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش