سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 17219

صدای نهاوند:
نماینده مردم نهاوند، در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات امسال "با توسعه شهرستان دو بحث متفاوت است لذا همه باید برای توسعه و آبادانی نهاوند کمک کنند.

به گزارش صدای نهاوند، حسن بهرام نیا صبح چهارشنبه در جمع نمازگزاران عید فطر نهاوند، با اشاره به اقدامات صورت گرفته عمرانی در شهرستان نهاوند، گفت: خوشبختانه با همراهی و همیاری مسئولین و مردم توانسیتم پروژه های خوبی در راستای توسعه و پیشرفت شهرستان تعریف کنیم که جای تشکر از مردم و مسئولین ذیربط دارد.

بهرام نیا” افزود: تداوم فعالیت این پروژه ها که با زحمات فراوان و علی رغم نبود منابع مجوز گرفته، نیازمند مشارکت همه جانبه مردم است.
وی با اشاره به پروژه سد گرین، راه نهاوند-گیان، احداث ایستگاه دوم قطار نهاوند(در شهرک شهید حیدری)،پروژه فاضلاب شهری،سردخانه دولتی،معدن طلا و غیره که چندی پیش با حضور مسئولین ارشد کلنگ زنی و یا در انتظار کلنگ زنی هستند، گفت: متاسفانه در حال حاضر با توجه به عدم مشارکت برخی از اهالی شاهد این هستیم که برنامه ها برابر زمان بندی پیش نرفته اند.

نماینده مردم نهاوند بیان کرد: با اشاره به پروژه فاضلاب شهری نهاوند، گفت:خوشبختانه سال گذشته انقلابی در حوزه فاضلاب شهری نهاوند با اعتبار ۱۳ میلیارد صورت گرفت که امیدواریم این مهم تدوام داشته باشد.

وی همچنین با بیان اینکه ۹ میلیارد تومان اعتبار نیز برای فعالیت این پروژه در سال جاری در نظر گرفته شده است، گفت: در این بین در معابر کنده کاری صورت گرفته و خواهد گرفت لذا ضمن قدردانی از صبر و حوصله مردم از شهردار محترم هم(که فعال هستند) می خواهیم در بحث آسفالت و لکه گیری معابر با سرعت بیشتری عمل کنند تا رضایت عمومی بیشتر جلب شود. 

بهرام نیا از همه مسئولین شهرستان، روحانیون و معتمدین خواست تا در راستای رفع معارضین و همچنین به نتیجه رساندن این پروژه ها که لازمه توسعه همه جانبه شهرستان هستندکمک و همراهی کنند.

وی گفت: با کمک شما و علی رغم کمبود منابع با مشقت و سختی برای شهرستان برخی پروژه ها را تامین اعتبار می کنیم و می آوریم اما بعضا برخی رسانه های مکتوب که عنوان” ماهنامه” داشته و همیشه در نزدیک انتخابات “هفته نامه” می شوند به جای کمک کردن به توسعه شهر، سیاه نمایی می کنند و مانع می شوند،این ها مربوط به این شهرستان هستند و گوشت و پوست و استخوانشان و وجودشان را مدیون این شهر هستند، لذا باید برای توسعه شهرستان قدم بردارند.
وی در پایان خاطرنشان کرد:” انتخابات “با توسعه شهرستان دو بحث متفاوت است لذا همه باید برای توسعه و آبادانی نهاوند کمک کنند. درنهایت ضمن تقدیر از اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی، امیدواریم این افراد(که خیلی همم اندک هستند)، خود را اصلاح کرده و همسو با مردم در جهت توسعه شهرستان قدم بردارند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش