سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 17223

صدای نهاوند:
فرمانده پلیس راه شهرستان نهاوند از وقوع ۴ تصادف مرگبار با ۲ کشته در جاده های نهاوند طی ۱۲ ساعت گذشته خبر داد.

سرگردروح اله گمار در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند، اظهار کرد: متاسفانه در تصادف شب گذشته جاده فارسبان- فیروزان تقاطع روستای زرین باغ بین خودرو پراید و تراکتور سه مجروح یک مرد و دو پسربچه داشت که صبح امروز یکی از بچه ها در بیمارستان فوت کرد و حال یکی دیگر از بچه ها هم وخیم گزارش شده است.

گمار گفت: در تصادف صبح امروز وانت بار با موتور سیکلت متاسفانه راننده موتور سیکلت که اهل روستای گیل آباد بود به علت شدت جراحات بعد از انتقال به بیمارستان فوت کرد.

وی از سومین تصادف در جاده نهاوند-کرمانشاه تقاطع روستای کفراش بین خودرو وانت باز و موتور سیکلت خبر داد،و گفت: حال راننده موتور سیکلت وخیم گزارش شده است.

فرمانده پلیس راه نهاوند از وقوع چهارمین تصادف دقایقی قبل در جاده نهاوند- فیروزان تقاطع روستای دهفول بین خودرو سمند و موتور سیکلت خبر داد و گفت: حال راننده موتور سیکلت وخیم است.

وی گفت: رانندگان با توجه به فرارسیدن فصل تابستان و همچنین تردد کشاورزان با موتور سیکلت در محورهای روستایی شهرستان ضمن رعایت فاصله طولی و همچنی توجه به جلو از سبقت های حادثه ساز نیز پرهیز کنند.

رئیس پلیس راه نهاوند از کشاورزان و راکبان موتور سیکلت خواست با همراه داشتن تجهیزات ایمنی همچون کلاه ایمنی از بروز حوادث جبران ناپذیر پیشگیری کنند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش