سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 17596

صدای نهاوند:
رئیس بنیاد مسکن نهاوند، گفت: تا کنون هزارو 65 واحد مسکونی خسارت‌دیده در سیل فروردین ماه نهاوند برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی‌شده‌اند.

علیرضا نثاری در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند، گفت: سیل فروردین ماه امسال در شهرستان نهاوند باعث بروز خسارات زیادی به بخش مسکن شد که در نتیجه آن چهار هزارو  ۵۵۰ واحد مسکونی دچار خسارت شد که برای جبران این خسارت به بیش از ۲۸۷میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

نثاری گفت: به منظور جبران خسارت واحدهای مسکونی تا کنون و در مرحله اول تعداد ۶۰۰ واحد احداثی و ۳۱۰ واحد تعمیری و تعداد ۱۵۵واحد مربوط به مددجویان نهادهای حمایتی برای پرداخت تسهیلات به بانک معرفی‌شده‌اند.

وی با بیان اینکه برای همه چهار هزارو  ۵۵۰ واحد مسکونی خسارت دیده در سیل پرونده تشکیل‌شده است و اقدامات اولیه برای ارائه تسهیلات انجام‌شده است، افزود: تعداد ۲۱۰۰ پرونده برای ساخت کامل واحدهای مسکونی تشکیل‌شده است.

رئیس بنیاد مسکن نهاوند گفت: برای واحدهایی که احداث می‌شوند ۴۰ میلیون تومان تسهیلات وام مسکن و ۱۶ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض پرداخت می‌شود و برای واحدهای تعمیری نیز ۱۵ میلیون وام و ۵ میلیون تومان بلاعوض پرداخت می‌شود.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش