سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 17603

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند گفت: همزمان با هفته دولت ۴۹ پروژه با اعتبار بیش از ۱۲۳ میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان در نهاوند به بهره برداری و یا کلنگ زنی می شود.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، مرادناصری ظهر شنبه در جمع خبرنگاران شهرستان نهاوند، اظهار کرد: از مجموع ۴۹ پروژه عنوان شده ۶ پروژه با اعتبار ۴۳ میلیارد و ۷۶۵ میلیون تومان کلنگ زنی و ۴۳ پروژه با اعتبار ۷۹ میلیارد و ۴۱۵ میلیون تومان به بهره برداری می رسد.

مراد ناصری گفت: این طرح‌ها شامل هفت طرح در حوزه عمران شهری و روستایی، ۶ طرح در حوزه کشاورزی، سه طرح در حوزه صنعت ، سه طرح در حوزه گردشگری، ۱۲ طرح در حوزه خدمات، ۹ طرح در حوزه مخابرات، دو طرح در حوزه سلامت و چهار طرح در حوزه‌های ورزش، آموزش و حمایتی است.

فرماندار نهاوند تأکید کرد:هفته دولت فرصت خوبی برای بیان دستاوردهای نظام است و در این هفته باید اقدامات انجام‌شده برای مردم بیان شود و آنچه انجام‌نشده را صادقانه برای مردم توضیح دهیم کما اینکه مردم ما از بینش و آگاهی خوبی برخوردار هستند و تمامی مشکلات کشور را به‌خوبی می‌دانند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. انتقاد مردم ایالت گفت:

    دلیل عقب ماندن نهاوند با این همه قدمت و تمدن از شهرهای همجوار و مراکز استانهایی که یک زمانی تابعه ای از نهاوند بوده اندفقط بی توجهی خواص و نمایندگان آن در رده بالای مملکت است.!

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش