سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 17622

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند گفت: ماه‌هاست تبلیغات انتخاباتی در شهرستان نهاوند به‌صورت غیررسمی آغازشده است انتظار داریم کاندیدا ها در آستانه انتخابات له یا علیه هم‌سخن نگویند و وحدت شهرستان را خدشه‌دار نکنند چراکه خلاف شرع و قانون است.

به گزارش صدای نهاوند، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه نهاوند، اظهار کرد: هر کشوری که منافع آمریکا را تأمین کند خوب است و هرکه تأمین نکند دشمن اوست و باید هزینه بپردازد.

امام‌جمعه نهاوند بابیان اینکه از پس‌فردا هم‌زمان با ماه محرم هفته امربه‌معروف آغاز می‌شود، گفت: امروز انقلاب اسلامی ما در دنیا اثر گذاشته است و مهم‌ترین معروف ما پیاده کردن حکم خداست و بزرگ‌ترین طاغوت شاه، امریکا و اروپا است که بشریت را به اسارت گرفته‌اند.

وی افزود: فرهنگ و اقتصاد دو مسئله مهم کشور است که باید قوای سه‌گانه دست‌به‌دست هم برای مقابله با تهاجم فرهنگی و تحریم‌های اقتصادی دشمن بدهند.

حجت‌الاسلام مغیثی با تأکید بر اینکه مبارزه با فساد و مفسدین همگانی است کما اینکه قوه قضاییه در رأس است، گفت: ما وظیفه‌داریم اگر فسادی دیدیم گوش زد کنیم اگر گوش ندادند باید مراجع ذی‌ربط را در جریان قرار دهیم.

وی با اشاره به حمله اسرائیل به حشدالشعبی، گفت: این اقدامات ادامه جنایت و خوی استکباری آن‌ها است، یقیناً نیروهای انقلابی جواب خواهند داد.

امام‌جمعه نهاوند، اظهار کرد: امروز در پدافند هوایی سه قدرت با سه وسیله سرآمدند که ایران اسلامی با موشک باور در حد روسیه و آمریکا قرارگرفته و می‌تواند از آسمان و کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کند.

وی با اشاره به آغاز ماه محرم در روزهای آینده گفت: هیئت‌ها با رعایت حق‌الناس و حدود الهی نماد امربه‌معروف و نهی از منکر باشند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش