سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 17641

صدای نهاوند:
مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: هزینه ۱۷۰میلیارد تومان در شرایط جنگ اقتصادی در حوزه راه‌ها بجز راه آهن در شهرستان نهاوند شاهکار دولت است.

به گزارش صدای نهاوند، حسن ربانی ارشد اظهار کرد: در شهرستان نهاوند در حوزه راه‌سازی و ایجاد زیرساخت‌های ریلی بالغ‌بر ۳۴۴ میلیارد تومان اعتبار وارد استان شده است

وی گفت: پروژه‌های دیگری همچون ساماندهی و بهسازی ۷۶ کیلومتر از محورهای روستایی شهرستان نیز به همت نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی طی سال گذشته تأمین اعتبارشده که امروز اغلب این پروژه‌ها در حال فعالیت هستند.

وی در خصوص اقدامات انجام‌شده در ورودی‌های شهرستان نهاوند، گفت: امسال قبل از سفر اربعین ۵ کیلومتر از محور نهاوند-اورزمان بااعتبار ۱۰ میلیارد تومان با حضور مسئولین ارشد کشور و استان زیر بار ترافیک خواهد رفت و این مهم علاوه بر سهولت و امنیت زوار اربعین برای مردم شهرستان و ایجاد زیرساخت‌های اقتصادی بسیار مهم و مفید واقع خواهد شد.

ربانی ارشد بابیان اینکه محور نهاوند-بروجرد ۳۰ کیلومتر است که ۲۰ کیلومتر در حوزه نهاوند است، گفت: در حال حاضر از ۲۰ کیلومتر راه موجود در حوزه نهاوند ۱۷ کیلومتر انجام و زیر بار ترافیک رفته و تنها ۳ کیلومتر باقی‌مانده کی طی روزهای آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به پیشرفت ۳۵ درصدی عملیات اجرایی محور نهاوند-فیروزان-کرمانشاه، گفت: در حال حاضر پروژه نهاوند-گیان دارای ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی که انتظار می‌رود مسئولین شهرستان در راستای رفع معارضین کمک کنند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. شهروند نهاوند گفت:

    آقای ربانی ارشد منت نکن سر مردم نهاوند-نهاوند هم قدمت وتمدنش از همدان بیشتره هم کاروفعالیت مردمانش.میدونید چقدر دیگه راه شهری و روستایی دیگه داره که باید آسفالت و تعریض بشه تا به جایگاه واقعی این شهر با هم رده هایش برسد.به جای این کارها تجهیزات بیشتری در اختیار اداره راه وشهرسازی نهاوند قرار دهید.

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش