جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 17789

صدای نهاوند:
استاندار همدان با بیان اینکه برای انتخابات مجلس خود را آماده می کنیم، اعلام کرد: تعداد افراد متقاضی کاندیداتوری انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی در استان بیش از ۱۵۰ نفر برآورد کرد که به طور غیررسمی درحال آمادگی هستند.

به گزارش صدای نهاوند، سیدسعید شاهرخی در دیدار با فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی استان همدان، با بیان اینکه استان همدان بر روی ریل توسعه سیاسی، اجتماعی و اقتصادی است و باید با جدیت پروژه های مورد نظر در این راستا دنبال شود، عنوان کرد: همدان هشتمین کلانشهر کشور محسوب می شود و از لحاظ اقتصادی، فرهنگی، رشد و توسعه نیازمند تلاش بیشتر است.

وی با بیان اینکه اولویت نخست استان را به اشتغال و معیشت اختصاص داده ایم، تصریح کرد: درصدد هستیم تا هدفمند حرکت کنیم، بیشترین نفع برای مردم باشد و اعتبارات به سمت و سوی رونق تولید و معیشت مردم روانه باشد به طوریکه پیش بینی کرده ایم سالانه ۵ میلیارد در استان سرمایه گذاری صورت گیرد و ۶۰ هزار شغل جدید نیز تا پایان برنامه ششم ایجاد شود.

استاندار همدان در ادامه نیروی انتظامی را پیشگام و پیشتاز در اجرای سیاست های مدیریتی، قاچاق کالا، مقابله با موادمخدر و هدایت معتادان متجاهر دانست و با اشاره به نقش نیروی انتظامی در برقراری نظم، انضباط و آرامش در جامعه، اظهار کرد: نیروی انتظامی حس آرامش و امنیت را در جامعه ایجاد کرده و باعث می شود مردم در سایه امنیت زندگی کنند.

وی با بیان اینکه مسئولیت خطیر ایجاد امنیت در جامعه برعهده نیروی انتظامی است، عنوان کرد: یکی از نعمت های خداوند منان به انسان فرصت خدمتگذاری است که حتما باید به بهترین وجه قدردان این نعمت باشیم.

استاندار همدان خطاب به فرماندهان انتظامی استان تأکید کرد: خوشبختانه امروز استان همدان از امن ترین استان های کشور است. تدین مردم و حضور مقتدرانه نیروی انتظامی و اطلاعاتی در کشور بستر مناسبی برای امنیت پایدار فراهم کرده است.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش