مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

  • کد خبر : 17889

صدای نهاوند:
رئیس دادگستری شهرستان نهاوند گفت: اخبار و فعالیت های کاندیداهای انتخابات مجلس در نهاوند رصد می شود و افرادی که قصد خرید رای را داشته باشند شناسایی می شوند.

به گزارش صدای نهاوند، یونس طرهانی روز چهارشنبه در دومین جلسه ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری که در دفتر رئیس دادگستری نهاوند برگزار شد، اظهار کرد: کلیه اخبار و اطلاعات مربوط به انتخابات مجلس و فعالیت‌های تبلیغی کاندیداهای احتمالی جمع‌آوری و ضمن مستند سازی به صورت مستمر به طور هفتگی به رئیس دادگستری و دادستان نهاوند گزارش می شود.

طرهانی گفت: رئیس ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی نهاوند گزارش و فعالیت های انتخاباتی را عیناً به ستاد استانی منعکس و دادستان نهاوند نیز موارد لازم را جهت تشکیل پرونده قضایی و تعقیب کیفری پیگیری می کند.

وی گفت: آموزش های لازم در خصوص جرایم و تخلفات انتخاباتی به ضابطین عام و خاص توسط دادستان ارائه می شود.

رئیس دادگستری نهاوند بیان کرد: افرادی که به هر نحو قصد تطمیع یا خرید رای برای کاندیدای خاص دارند و یا اینکه در این زمینه فعالیت یا اقداماتی را انجام می دهند توسط مراجع امنیتی و انتظامی با دلایل و مستندات لازمه شناسایی می شوند تا برابر مقررات اقدام لازم در خصوص آنان معمول گردد.

یونس طرهانی اظهار کرد: شبکه های اجتماعی و افرادی که به هر نحو فعالیت تبلیغی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی با بهره گیری از فضای انتخابات دارند توسط مراجع انتظامی و امنیتی شناسایی و گزارش آنها به دادستان جهت پیگیری و برخورد لازم قانونی ارائه می شود.

طرهانی ادامه داد: بعد از ثبت نام رسمی کاندیداهای انتخابات مجلس در دهم آذرماه سال جاری به صورت رسمی و قانونی ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی و کلیه مراجع قضایی، انتظامی و امنیتی برخوردهای جدی تری در رابطه با عناوین مجرمانه و تخلفات انتخاباتی خواهند داشت.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش