سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 17936

صدای نهاوند:
نهاوند - فرماندار نهاوند از نام‌نویسی ۴۱ نفر داوطلب در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش صدای نهاوند، مراد ناصری ظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه از نام‌نویسی ۴۱ نفر داوطلب یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان همدان خبر داد.

وی با اشاره به اینکه از ۴۱ نفر ثبت نامی در شهرستان نهاوند ۳۷ نفر آقا و ۴ نفر خانم هستند، گفت: در بحث مدرک تحصیلی یک نفر کارشناسی با احتساب سهمیه، ۳۵ نفر کارشناسی ارشد، ۳ نفر دکتری و ۲ نفر دارای مدرک حوزوی است.

فرماندار نهاوند گفت: در خصوص سابقه شغلی نیز ۲ نفر فرهنگی، ۲۳ نفر کارمند، ۳ نفر آزاده، ۳ نفر بازنشسته، ۴ نفر استاد، یک نفر پزشک، یک نفر نماینده و ۴ نفر سایر مشاغل هستند.

وی با بیان اینکه تعداد داوطلبین این دوره با ۴۱ نفر ثبت نامی نسبت به دوره قبل با ۲۹ نفر دارای رشد ۴۲ درصدی است، گفت: از مجموع تعداد ثبت نام کننده ها ۷ نفر دارای سابقه داوطلبی و ۳۴ نفر برای اولین بار کاندیدا شده اند.

ناصری با اشاره به اینکه از مجموع ثبت نام شدگان ۳۱ نفر در مرکز حوزه انتخابیه نهاوند و ۱۰ نفر در ستاد وزارت کشور ثبت نام کرده اند، گفت: از این تعداد ۲۰ نفر ساکن شهرستان و ۲۱ نفر خارج از شهرستان، ۳۸ نفر متاهل و ۳ نفر مجرد هستند.

وی افزود: بر اساس آخرین سرشماری کشور در سال ۱۳۹۵ که جمعیت شهرستان ۱۷۸ هزار و ۸۷۷ نفر عنوان شده از این تعداد ۱۲۸ هزار و ۲۱۶ نفر واجدین شرایط رای دهی با ملاک قرار دادن ۱۸ سال تمام هستند.

فرماندار نهاوند تصریح کرد: از سال ۱۳۹۶ تا کنون که آخرین انتخابات در شهرستان نهاوند برگزار شده ۴ هزار و ۷۴۳ نفر رای اولی در شهرستان شناسایی شده اند که ۲ هزار و ۴۹۱ نفر آقا و ۲ هزار ۲۴۸ نفر خانم هستند.

وی افزود: در حال حاضر طی آخرین برنامه ریزی ها یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان نهاوند به صورت الکترونیک برگزار خواهد شد.

فرماندار نهاوندتاکید کرد: مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان حق هیچگونه فعالیت انتخاباتی برای هیچ یک از کاندیداها را ندارند و در صورت مشاهده بدون هیچگونه اغماضی با آنها برخورد خواهد شد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. سلگی گفت:

    برای همه دلسوزان و زحمتکشان این خاک گهر خیز و مخصوصا نهاوند اساطیری ارزوی توفیق و صحت و سلامت و شادکامی رو دارم….پاینده باد نهاوند و زنده باد نهاوندی????????????????????????

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش