سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 17965

صدای نهاوند:
مدیر بنیاد مسکن نهاوند گفت: برای بازسازی و بهسازی واحدهای خسارت‌دیده در سیل امسال نهاوند 208 میلیارد تومان تسهیلات برای بازسازی 5250 واحد مسکونی اختصاص‌یافته است.

به گزارش صدای نهاوند، علیرضا نثاری بابیان اینکه سیل امسال خسارت زیادی به واحدهای مسکونی نهاوند وارد کرد، گفت: کار پرداخت تسهیلات به متقاضیان خسارت‌دیده در سیل همچنان ادامه دارد و عملیات احداث و تعمیر واحدهای مسکونی به‌سرعت در حال انجام است.

وی اظهار داشت: تاکنون ۵۲۵۰ پرونده کار کارشناسی و ثبت در سامانه پایش کشوری شده است که شامل احداث و تعمیری و معیشتی می‌شود.

مدیر بنیاد مسکن نهاوند افزود: از این تعداد ۲۳۶۰ واحد احداثی، ۱۹۰۰ واحد تعمیری و ۱۰۷۶ واحد معیشتی و برای افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی احداث و تعمیر می‌شود.

وی با اشاره به‌سرعت گرفتن ارائه تسهیلات گفت: در کمترین زمان با تلاش کارکنان بنیاد مسکن نهاوند متقاضیان به بانک معرفی می‌شوند و هم‌زمان با پیشرفت کار تسهیلات را دریافت می‌کنند.

نثاری افزود: همه سهمیه شهرستان در بخش بهسازی و تعمیری تخصیص‌یافته و جذب‌شده است و پرداخت تسهیلات عادی نیز طبق روال انجام می‌شود.

وی بیان داشت: همه متقاضیان به بانک‌های عامل برای اخذ تسهیلات معرفی‌شده‌اند و بیش از ۸۴ درصد پرونده‌های شهرستان عقد قرارداد کرده‌اند.

مدیر بنیاد مسکن نهاوند بابیان اینکه تسهیلات معیشتی نیز به متقاضیان شناسایی‌شده پرداخت می‌شود، گفت: این کمک‌ها برای افراد نیازمند تحت حمایت نهادهای حمایتی و سپس سایر افراد نیازمند در نظر گرفته‌شده است و کمک بلاعوض نیز شامل این متقاضیان می‌شود.

وی اظهار داشت: کل بودجه استان همدان در بخش بازسازی واحدهای آسیب‌دیده در سیل ۷۱۵ میلیارد تومان است که سهم شهرستان نهاوند ۲۰۸ میلیارد تومان است که جذب‌شده است.

نثاری با اشاره به پیشرفت کار عملی در واحدها گفت: واحدهای که تسهیلات دریافت کرده‌اند در مراحل مختلف پیشرفت کار هستند به‌گونه‌ای که بیش از ۴۵۰ واحد از آن‌ها پایان کار گرفته‌اند و ۷۵۰ واحد در مرحله اجرای سقف قرار دارند.

وی در پایان گفت: علاوه بر تسهیلات مربوط به سیل حدود ۵۰ میلیارد تومان نیز برای ارائه تسهیلات عادی برای سایر متقاضیان طبق روال معمول کار بنیاد مسکن در نظر گرفته‌شده است.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش