جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 18191

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند با بیان اینکه در بحث زیرساخت‌ها خسارت‌های زیادی دیده‌ایم، افزود: سیلاب بخش اعظم شیلات و کشاورزی نهاوند را نابود کرد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، مراد ناصری در جلسه ستاد بحران نهاوند که با حضور عراقی معاون عمرانی استاندار همدان، ناصری فرماندار، حسینی بیدار مدیرکل آب و فاضلاب شهری استان، پناهنده مدیرکل راهداری، ستوده مدیرکل امور آب استان، طالبی مدیرکل بحران استانداری و جمعی از مدیران شهرستان در ساعت ۲ بامداد روز چهارشنبه ۷ اسفند برگزار شد، اظهار کرد: حجم بارش‌ها که تاکنون حدود ۱۲۰ میلی‌متر بوده است نشان‌دهنده حجم کار بوده است و اقداماتی که انجام شد در کاهش خسارات مؤثر بود.

وی به مشکلات سیل در نهاوند اشاره کرد و گفت: شهر گیان ما اصلاً آب آشامیدنی ندارد و با تانکر آب‌رسانی می‌شود و در حوزه راه نیز خسارات زیادی متحمل شده‌ایم.

فرماندار نهاوند افزود: در بحث زیرساخت‌ها خسارت‌های زیادی دیده‌ایم و فردا و روزهای آینده میزان این خسارات مشخص می‌شود و در بحث مسکن در همه روستا به نحوی متحمل خسارت شده‌ایم.

وی اظهار داشت: جاده گاماسیاب خسارت‌دیده با توجه به تجربه‌ای که داریم قطعاً فردا و پس‌فردا روزهای سختی برای ما خواهد بود و باید کمک شود از این بحران نیز مدیریت شود.

ناصری به نابودی برخی زیرساخت‌ها اشاره کرد و گفت: در حوزه کشاورزی بخش عظیمی از خسارت‌ها به کشاورزان واردشده است و بخش اعظم شیلات شهرستان تخریب‌شده است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش