مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

  • کد خبر : 18200

صدای نهاوند:
معاون عمرانی استانداری همدان گفت: میزان خسارات واردشده سیلاب در نهاوند باید با دقت برآورد شود و فرم‌های مربوطه به‌درستی تکمیل شود تا کسی متضرر نشود.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، محمود رضا عراقی در جلسه ستاد بحران نهاوند، اظهار کرد: پیشگیری‌های انجام‌شده باعث کاهش خسارت شده است و از همه دستگاه‌های خدمات رسان تشکر می‌کنیم.

وی اظهار داشت: باوجود حجم زیاد بارش‌ها خوشبختانه خسارت جانی در نهاوند نداشتیم و این مهم‌ترین مسئله است و باید تلاش کنیم از میزان سایر خسارات کم کنیم.

معاون استاندار همدان افزود: پیامک‌های هشدار ستاد بحران استان اقدامی پیشگیرانه بود که باعث هوشیاری مردم شد و در کاهش خسارت مؤثر بود.

وی با اشاره به بازدیدی که از چند روستا داشته است، گفت: میزان خسارات واردشده باید با دقت برآورد شود و فرم‌های مربوطه به‌درستی تکمیل شود تا کسی متضرر نشود.

عراقی اظهار داشت: انشا الله خسارت‌های واردشده به مردم جبران شود و هر کاری برای مردم انجام دهیم حقشان است چون شایسته‌ترین مردم هستند.

وی خطاب به مدیران استانی و با توجه به درخواست‌های شهرستان برای مساعدت در بخش‌های مختلف، گفت: مدیران کارهای مربوط به حوزه‌های خود را برای کاهش خسارت‌ها در بحران‌ها انجام دهند و با مجموعه شهرستان همکاری کنند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش