سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 18286

صدای نهاوند:
مدیر مسئول پایگاه خبری صدای نهاوند گفت: تا کنون 53 مالک واحدهای تجاری و مسکونی نهاوند در پویش بخشش کرایه مغازه و منزل شرکت کردند.

به گزارش صدای نهاوند، حسین صادقی گفت: با شیوع ویروس کرونا که بیش از یک ماه است وضعیت کشور را در بخش‌های مختلف تحت شعاع قرار داده و علاوه بر تلفات مالی تلفات جانی غیر قابل جبرانی را بر پیکر کشورمان وارد ساخته و کام همه را تلخ کرده است در سطح شهرستان نهاوند #پویش بخشش کرایه مغازه و منزل توسط مدیر مسئول پایگاه خبری صدای نهاوند راه اندازی شد.

صادقی گفت: در شهرستان نهاوند نیز با به به راه افتادن این پویش تا کنون ۵۳ مالک واحدهای تجاری و مسکونی آمادگی خود را در این زمینه اعلام کردند که البته در بین این مالکان افرادی هستند که چندین واحد داشته و از گرفتن کرایه اسفندماه آنها صرفنظر کرده‌اند.

وی افزود:  هدف مالکان واحدهای تجاری و مسکونی از بخشش اجاره را کاهش رنج و مرارت کاسبانی می‌داند که در شرایط کنونی دچار کسادی بازار شده و با توجه به مساله کرونا دوران رکود را تجربه می‌کنند.

مدیر مسئول پایگاه خبری صدای نهاوند، با تقدیر از این عمل خیرخواهانه این بزرگواران گفت: در چنین شرایطی همه باید در حد وسع خودمان به یکدیگر کمک کنیم تا فشارهای اقتصادی حود را کمتر نشان دهد اینک که در شرایط سخت دوران کرونا قرار گرفته‌ایم امید است همه در این امتحان بزرگ و دشوار تاریخی پیروز شده و سربلند بیرون آئیم.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش