مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

  • کد خبر : 18304

صدای نهاوند:
سخنگوی ستاد استانی پیشگیری، کنترل و مقابله با کرونا در همدان از آماده‌سازی ۲ هزار و ۳۴۰ تخت در نقاهتگاه‌های استان برای استراحت افراد مبتلا به کرونا خبر داد و گفت: در حال حاضر این تخت‌ها خالی است.

به گزارش صدای نهاوند، محمودرضا عراقی روز جمعه در ستاد استانی پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با کرونا اظهار داشت: این تخت ها در نقاهتگاه‌های همه شهرهای استان آماده شده‌ و افرادی که آزمایش آن‌ها مثبت باشد می‌توانند در آنجا تحت مراقبت و نگهداری استراحت کنند.

وی تاکید کرد: تمام نقاهتگاه‌های در نظر گرفته شده خارج از اماکن درمانی و بیمارستانی هستند و کسانی که نتیجه آزمایش کرونای آن‌ها مثبت بوده و شرایط خوبی برای ماندن در منزل را ندارند می‌توانند در نقاهت‌گاه‌ها استراحت کنند.

عراقی گفت: این نقاهتگاه ها از شرایط بسیار خوبی برخوردار هستند و افراد مبتلا به کرونا می‌توانند ۲ هفته در این مراکز بمانند.

سخنگوی ستاد استانی پیشگیری، کنترل و مقابله با کرونا در همدان تعداد تخت‌های نقاهتگاه‌ها در شهرستان همدان را یک هزار و ۳۲۰ تخت اعلام کرد و افزود: در اسدآباد ۲۰۰، ملایر ۱۲۰، رزن ۵۰، فامنین ۲۰۰، بهار ۵۰، کبودراهنگ ۱۰۰، تویسرکان: ۱۰۰ و در نهاوند ۲۰۰ تخت برای این منظور تهیه شده است.

به گفته وی در حال حاضر بیشتر این تختها خالی هستند و آماده خدمات‌رسانی به افرادی مبتلا به کرونا است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش