جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 18350

صدای نهاوند:
منتخب مردم شهرستان نهاوند در مجلس شورای اسلامی، گفت: موسسه خیریه در نهاوند تاسیس می شود.

علیرضا شهبازی در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند اظهار کرد: همانگونه که قبلا اعلام کرده‌ام در طول مجلس یازدهم هیچگونه حقوق،مزایا و پاداشی بابت نمایندگی در مجلس دریافت نخواهم کرد و تمام حقوقم بعنوان نماینده مجلس را صرف امور خیریه و کارهای عام المنفعه در سطح شهرستان نهاوند می‌کنم.

شهبازی گفت: مقدمات تاسیس مجمع خیریه زیر نظر معتمدین نهاوند انجام شده است تا با شروع به کار این مجمع تمام حقوق و مزایای نمایندگی اینجانب به حساب این موسسه واریز و با نظر معتمدین صرف کارهای خیر و عام المنفعه در شهرستان نهاوند شود.

وی در خصوص تامین هزینه‌های زندگی خود گفت: بازنشسته دیوان محاسبات کشور هستم و حقوق بازنشستگی دیوان محاسبات برای هزینه زندگی روزمره من کافی است.

 منتخب مردم نهاوند در مجلس یازدهم با بیان اینکه قصد دارد با حقوق مجلس یک مدرسه به نام علیرضا شهبازی در یکی از مناطق محروم شهرستان نهاوند احداث کند، افزود: مدارسی که توسط بنیاد برکت در سطح کشور و نقاط محروم احداث می‌شود به نام بنیاد برکت نام گذاری می شود که تاکنون توسط این بنیاد ۶ مدرسه در نقاط مختلف نهاوند احداث شده است اما مدرسه‌ای که من در نهاوند احداث می کنم از هزینه شخصی و حقوق مجلس است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش