سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 18626

صدای نهاوند:
مراسم کلنگ‌زنی پروژه فرآوری دولومیت با حضور مدیر عامل شستا، استاندار همدان، نماینده نهاوند در مجلس، فرماندار و مدیران کل استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، نماینده مردم نهاوند در مراسم افتتاحیه این پروژه گفت: به منظور راه اندازی واحد تولید دولومیت کلسینه و دولوما و راه اندازی تولید منیزیوم برای جلوگیری از خام فروشی مواد اولیه معدنی، معدن دولومیت دوچشمه نهاوند به شرکت فرآورده های نسوز واگذار می شود.

علیرضا شهبازی گفت:

شهبازی از دیگر اهداف واگذاری معدن دولومیت نهاوند را ایجاد ارزش افزوده و اشتغال در منطقه و تحقق شعار جهش تولید عنوان کرد.

وی افزود: بهره‌برداری از این پروژه مهم و توسعه صنایع تکمیلی در منطقه، ضمن ایجاد مزیت‌های صادراتی برای کشور و شهرستان، از خروج مقدار قابل توجهی ارز جلوگیری خواهد کرد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: در کنار این پروژه و با تعریف پروژه‌های جانبی و جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، شهرستان نهاوند به عنوان یک پایلوت معدنی و قطب استحصال و تولید محصولات وابسته در کشور مطرح خواهد شد.

علیرضا شهبازی بیان کرد: به این ترتیب این پروژه را می‌توان دروازه‌ای به سمت توسعه ی صنعتی شهرستان خواند، که با توجه به گستره‌ی قابل توجه این صنعت، تعداد قابل ملاحضه‌ای شغل بصورت مستقیم و غیرمستقیم ایجاد خواهد گردید که سبب کاهش آلام و مشکلات مردم منطقه خواهد گردید.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی افزود: در دیدار اخیر با سرپرست وزارت صنعت و معدن تجارت مقرر شد شرکت شستا سرمایه گذار جدید ذخایر معدن دولومیت نهاوند شود.

وی گفت: شورای عالی معادن، واگذاری معدن دولومیت دو چشمه را با ترک تشریفات به شرکت شستا مصوب کرد و این طرح امروز در نهاوند کلنگ زنی شد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار کرد: امروز چغندر تولیدی شهرستان نهاوند نیاز کارخانجات کشور را تأمین می‌کند و این در حالی است که کشاورزان در فصل برداشت متحمل مشکلات فراوانی همچون حمل و نقل، کاهش عیار چغندر و عدم پرداخت به موقع مطالبات آنها می‌شود.

علیرضا شهبازی گفت: نهاوند ظرفیت‌های بسیاری دارد ، احداث گاوداری ۶ هزار رأسی بخشی دیگری از این اقدامات است که می‌توان از آن برای اشتغالزایی بهره برد.

گفتنی است، قرار است این پروژه با اشتغال ۷۰نفر و ۱۴ماهه به انجام برسد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش