سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 18676

صدای نهاوند:
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان نهاوند بعنوان کریدور اصلی جنوب به غرب کشور به علت عدم توجه به زیر ساخت ها، در حوزه راه های مواصلاتی از مسیر توسعه پایدار باز مانده است.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، علیرضا شهبازی در دیدار با دکترحسن کیا معاون وزیر راه و شهر سازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشورضمن تشریح آخرین وضعیت جاده های نهاوند خواستار اعتبار لازم جهت ساماندهی جاده های نهاوند شد.

شهبازی گفت: جاده نهاوند- بروجرد به طول ۲۱ کیلومتر نیاز به تخصص اعتبار برای چهار خطه کردن جاده به طول ۲۱ کیلومتر از انتهای حوزه نهاوند تا سه راهی بروجرد، روکش آسفالت این جاده به طول ۱۰ کیلومتر، احداث دور برگردان های استاندارد آسفالته و
انجام خط کشی ترافیکی دارد.

وی افزود: جاده نهاوند-آورزمان به طول ۸ کیلومتر می باشد که چهار خطه کردن این جاده در حوزه شهرستان ملایر از دو سوی ملایر-آورزمان و آورزمان شوشاب،احداث دور برگردان استاندارد در تقاطع میدان دام و احداث سیستم روشنایی به طول ۸ کیلومتر از گردنه عشوند تا ابتدای محور نهاوند در این محور لازم است.

نماینده مردم نهاوند با اشاره به جاده نهاوند- فیروزان-کرمانشاه به طول ۳۷ کیلومتر، گفت: ارتقا این جاده از کیلو متر ۱۵ تا انتهای حوزه نهاوند ( و حوزه استان کرمانشاه تا سه راهی کنگاور ) به ۴ خطه– روکش آسفالت به طول ۱۰ کیلومتر– احداث کنارگذرهای استاندارد– احداث تقاطع غیر هم سطح ( رو گذر در تقاطع دهفول ) و جدا سازی باند رفت و برگشت با نیوجرسی به طول ۱۰ کیلومتر از سه راهی دهفول تا پل حاج علیمراد با خط کشی کامل محور امری ضروری است.

علیرضا شهبازی ادامه داد: در جاده نهاوند-گیان به طول ۱۷ کیلومتربه دلیل تردد تعداد زیاد گردشگران به تپه و سراب شهر گیان و توریستی بودن منطقه نیاز به ۴ خطه کردن این جاده می باشد.

شهبازی بیان کرد: جاده نهاوند- نورآباد ۱۷ کیلومتر طول دارد که ارتقا این محور به چهار خطه اصلی — روکش آسفالت به طول ۱۰ کیلومتر و احداث سیستم روشنایی از کیلومتر ۵ تا انتهای حوزه شهرستان نهاوند لازم است.

وی اظهار کرد:جاده نهاوند- کوهانی به طول ۳ کیلومتر است که چهار خطه کردن جاده از بیمارستان علیمرادیان به سمت روستای کوهانی به دلیل وجود دانشگاه آزاد و ملی و راه ارتباطی روستاهای بالا دست ضرورت دارد.

نماینده مردم نهاوند، افزود: رفع نقاط حادثه خیز جاده دهفول-برزول- فارسبان بعلت کم عرض بودن جاده و وجود پیچ های تند با قوس های با شعاع کم که تا کنون موجب تصادفات بسیار و تلفات جانی زیادی شده است، اقدامی ضروری است.

علیرضا شهبازی گفت: لازم به ذکر است در سال ۹۸ از محل اعتبارات راه روستایی قرار دادی جهت بهسازی محور توسط اداره کل راه و شهر سازی معتقد شده و در حال حاضر زیرسازی حدود ۱/۵ کیلومتر انجام شده اما اکنون عملیات اجرایی متوقف شده و پیمانکار ادامه کار را موکول به دریافت مطالبات نموده است که به همین جهت تخصیص اعتبار حداقل ۳ میلیارد تومان جهت پرداخت مطالبات پیمانکار و تکمیل پروژه مورد نیاز است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش