سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 18763

صدای نهاوند:
شهردار نهاوند گفت: پروژه‌های عمرانی که تاکنون در سطح شهر نهاوند اجرا شده با هدف توسعه شهری و خروج نهاوند از یکنواختی و رکود بوده است و برنامه‌های متعددی هم داریم که بعد از ما هم قابل ادامه و اجرا خواهد بود.

به گزارش صدای نهاوند، محمد حسین پور در نشست خبری خود با اصحاب رسانه شهرستان نهاوند به مناسبت هفته خبرنگار گفت:

من تلاش می‌کنم در نهاوند کارهای زیر بنایی انجام می‌دهم و در پنج سال دیگر شهر نهاوند به خصوص در قسمت خروجی و ورودی شهر بسیار دیدنی و زیبا می‌شود.

حسین پور با بیان اینکه برای توسعه شهر باید همه همراه و یکدل شوند، افزود: شهر نهاوند از نظر آب‌و هوا و طبیعت پتانسیل‌های زیادی دارد و حقش بیشتر از اینهاست و برای توسعه بیشتر این شهر باید تلاش‌های بیشتری کنیم.

وی عنوان کرد: با وجود بی‌پولی پروژه‌‌های عمرانی زیادی را در سطح شهر نهاوند انجام دادیم و قطعا اقداماتی که ما انجام دادیم شناسنامه نهاوند خواهند بود.

وی بیان کرد: وضعیت پروژه‌های عمرانی در شهر که به کارگاه خدماتی تبدیل شده است هم گویای ادعاها و صحبت‌های مدیریت شهری است.

شهردار نهاوند گفت: با اجرای پروژه‌هایی مانند بام نهاوند، چهار باغ، میدان مرکزی، مسیل و غیره حرمت تمدن شهر نهاوند رعایت شده و ما باید کاری کنیم که شهر نهاوند در آینده الگو قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: ما امانتدار خوبی برای عوارض مردم بودیم و تاکنون با برنامه‌ریزی این عوارض را خرج کرده‌ایم و در بحث توسعه شهر باید همه مسائل را کنار بگذاریم زیرا یک‌دست صدا ندارد.

حسین‌پور با اینکه طرح سی ساله بام نهاوند توسط شهرداری و با کمک نماینده شهرستان در مجلس آماده شده است، تصریح کرد: مردم نهاوند از پروژه بام نهاوند خیلی استقبال و حمایت کردند و در همین راستا یک بوستان بلوط در این بام اضافه کردیم که در بام که جای بیشتری برای نشستن شهروندان داشته باشد و در آینده نیز یک بوستان دیگر در این بام اضافه خواهیم کرد و با چاه آبی که از باغ بهشت برای این بام می‌کشیم مشکل تامین آب بام مرتفع خواهد شد.

وی ادامه داد: با راه‌اندازی معدن شن و ماسه نیز ما در بحث تهیه کف‌پوش بی‌نیاز می‌شویم و پروژه مسیل هم که دارد انجام می‌شود نیز من قبلا طرحش را آماده کرده‌ام.

شهردار نهاوند با اشاره به ورودی شهر نهاوند از سمت بروجرد، عنوان کرد: وروری شهر نهاوند از سمت بروجرد واقعا مشکل دارد و بسیار نامناسب است و در شأن شهر نهاوند نیست و ما داریم طرح این قسمت را نیز آماده می‌کنیم.

وی بیان کرد: با این اقدامات انجام شده قطعا طی چند سال آینده شهر نهاوند به یک مقصد دائم و ثابت گردشگری در کشور تبدیل خواهد شد.

حسین‌پور افزود: پروژه‌های عمرانی که تاکنون در سطح شهر نهاوند اجرا شده با هدف توسعه شهری و خروج نهاوند از یکنواختی و رکود بوده است و برنامه‌های متعددی هم داریم که بعد از ما هم قابل ادامه و اجرا خواهد بود.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش