سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 18772

صدای نهاوند:
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: بیمارستان شهید قدوسی قبل از افتتاح به لحاظ تجهیزات کامل نشده بود، سوال من این است که چرا در آن زمان خبرنگاران شهرستان که باید مطالبه‌گری داشته باشند مانع از افتتاح این بیمارستان نشدند؟

به گزارش صدای نهاوند، علیرضا شهبازی در نشست با خبرنگاران که به مناسبت تجلیل از خبرنگاران در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند برگزار شد، بیان داشت: وقتی که بیمارستان آیت‌الله قدوسی بدون تجهیزات و پزشک متخصص افتتاح شد در واقع ظلم بزرگی در حق مردم شهرستان شد و اکنون این بیمارستان به طور کامل راه‌اندازی نشده و به تجهیزات زیادی از جمله پزشک متخصص نیاز دارد.

شهبازی گفت: سوال من این است که چرا در آن زمان خبرنگاران شهرستان که باید مطالبه‌گری داشته باشند مانع از افتتاح این بیمارستان نشدند و گذاشتند با وجود چنین شرایطی کار افتتاح صورت گیرد؟

وی افزود: متاسفانه یکی از کارهای غیر اصولی که در نهاوند انجام شده این بوده که آمده‌اند بیمارستان شهید آیت‌الله حیدری را تعطیل کرده و بیمارستان جدیدی را که هنوز کامل نشده افتتاح کردند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس بیان کرد: یکی از دردها و مشکلات اصلی ما در شهرستان نهاوند بحث بهداشت و درمان است و من در این بخش نیز وارد کار شده‌ام و پیگیر مشکلات این بخش هستم در همین جهت، من پیگیر جذب سی‌تی‌اسکن، آمبولانس و آم‌آر‌آی برای شهرستان هستم و برای حل مشکلات بخش درمان شهرستان می‌خواستم وزیر بهداشت و درمان را به شهرستان دعوت کنم که با این بیماری کرونا مقدور نشد.

علیرضا شهبازی در ادامه با اشاره به علت افتتاح نشدن پروژه‌هایی مانند «ام آر آی» و «خانه امید»، عنوان کرد: متأسفانه پروژه‌هایی مثل سد گرین و جاده‌ها به معنای واقعی کلمه تعطیل شده بودند و اگر این پروژه‌ها با این روال ادامه پیدا می‌کردند تا چند سال آینده نیز این پروژه‌ها راکد می‌ماندند.

شهبازی اظهار کرد: درمانگاهی که توسط بنیاد علوی در شهر فیروزان احداث و افتتاح شده نیز دارای تجهیزات کامل نیست در مورد «ام آر آی» هم متاسفانه دستگاهی که به این منظور تهیه شده کارایی ندارد و به دنبال دستگاهی جایگزین هستیم.

وی با اشاره به عضویتش در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: در تاریخ نهاوند تاکنون هیچ نماینده‌ای از شهرستان عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس نبوده و با توجه به اینکه کمیسیون برنامه و‌ بودجه جزء مهمترین و تاثیرگذارترین کمیسیون مجلس است و من امیدورام بتوانم از این امتیاز برای شهرستان نهاوند استفاده کنم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: حدود ۹۰ درصد شهرک صنعتی ما تعطیل است و در این راستا به زودی جلسه‌ ستاد رفع موانع تولید را در شهرستان برگزار می‌کنیم و برای حل مشکلات دامداری‌های تعطیل شهرستان نیز لیست این دامداری‌ها را گرفته‌ام و در نظر دارم از طریق بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی مجددا این دامداری‌ها را فعال کنیم.

علیرضا شهبازی بیان کرد: مسئولان دانشگاه‌های شهرستان اکثرا غیربومی هستند و این ظلم در حق نهاوند است زیرا این مدیران از بیت‌المال برای رفت‌و آمدشان هزینه می‌کنند و ساعت‌های کاریشان در نهاوند کم است.

شهبازی با بیان اینکه مدیران باید به صورت جهادی کار کنند اظهار کرد: درب اتاق‌ مدیران همواره باید به روی مردم باز باشد و در تمام ساعات شبانه‌روز پاسخگوی مطالبات آنها باشند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش