مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

  • کد خبر : 18783

صدای نهاوند:
مدیرکل اداره نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان از ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه با هزینه شخصی نماینده مردم نهاوند در مجلس خبر داد.

به گزارش صدای نهاوند، محمد حسین مرادی اظهار کرد: اخیرا در راستای اجرای طرح “آجر به آجر” و توسعه مشارکت‌های مردمی تفاهمنامه احداث یک باب مدرسه ۱۲ کلاسه به نام «علیرضا شهبازی» نماینده مردم نهاوند در مجلس منعقد شد.

وی با بیان اینکه طبق این تفاهمنامه نماینده مردم نهاوند تمام حقوق و مزایای دریافتی از مجلس را به امر مقدس مدرسه‌سازی اختصاص می‌دهد تصریح کرد: علاوه بر این اقدام که به عنوان نماد خدمت معرفی شده، ایشان متعهد شده ۵۰ درصد هزینه احداث مدرسه را تقبل کند و مابقی نیز از محل اعتبارات ملی خیری اداره کل نوسازی مدارس استان هزینه می‌شود.

مدیرکل اداره نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان تاکید کرد: آقای شهبازی که سابقه مسئولیت استانداری در کردستان را دارد یک باب مدرسه در سنندج احداث کرده که این بنای خیر نیز در هفته دولت امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی عنوان کرد: ایشان تمام حقوق و مزایای دریافتی خود در زمان مسوولیت استانداری کردستان را به امر مقدس مدرسه‌سازی اختصاص داده بود.

 

 

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش