خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

  • کد خبر : 18838

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند با انتقاد از عدم تشکیل جلسات و حضور برخی مدیران دستگاه‌ها در شورای فرهنگ عمومی، گفت: نبود این افراد و عدم تشکیل جلسات ، شورا را در اجرای مصوبات با مشکل مواجه کرده است.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی روز سه شنبه در اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نهاوند در سال جاری گفت: جلسه شورای فرهنگ عمومی متعلق به کل شهرستان است که عدم حضور برخی مدیران علاوه بر بی توجهی به اصل فرهنگ، این شورا را در اجرای مصوبات با مشکل مواجه ساخته و تصمیم‌های گرفته شده در جلسه روی زمین می‌ماند.

مغیثی اظهار کرد: شش ماه از سال می گذرد و این اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی در سال جاری است ، که مهمترین با ارزش ترین و مفیدترین جلسه شهرستان است که متأسفانه بعضی مدیران با عدم حضور خود بی تفاوتی و بی توجهی خود را نسبت به آن نشان می‌دهند.

وی خواستار ورود جدی فرماندار شهرستان به این موضوع شد تا مدیران جلسات شورای فرهنگ عمومی شهرستان را در اولویت قرار دهند و به بهانه کرونا تشکیل جلسات به تعویق نیفتد. 

امام جمعه نهاوند با اشاره با اینکه قیام اباعبدالله الحسین (ع) یک تابلو است ، گفت : قیام عبدالله الحسین (ع) یک نقشه راه و یک تابلو است و بشر اگر بخواهد به راه راست و درست برود ، راه امام حسین (ع)راه اصلی و راه نجات است و راهی جز این وجود ندارد .

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش