سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 1884

صدای نهاوند:

در میان بی تفاوتی مسئولان اداره محیط زیست نهاوند، جوانان مهربان روستای گرجیو(کفترحله) نهاوند با کمک و پرستاری از یک قلاده شغال زخمی وی را از مرگ حتمی نجات دادند.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، ظهر روز چهارشنبه جوانان روستای گرجیو(کفترحله) نهاوند با تماس تلفنی با پایگاه خبری صدای نهاوند اعلام کردند، یک قلاده شغال بعلت جراحت و شکستگی دست و پا زمین گیر شده است و نیاز به کمک دارد.

بعد از آن خبرنگار صدای نهاوند موضوع را با محمدی گیلانه رئیس اداره محیط زیست نهاوند مطرح و شماره تلفن فردی که تماس گرفته و خبر مربوط به زمین گیر شدن این شغال نگون بخت را اطلاع داده بود به وی اعلام کرد، و قرار شد تیم محیط زیست برای کمک به این شغال به روستای گرجیو اعزام شود.

اما ساعت ۱۶:۴۵ دقیقه  عصر جوانان این روستا ضمن تماس مجدد با پایگاه خبری صدای نهاوند اعلام کردند مسئولان محیط زیست گفته اند امروز نمی توانند برای کمک به این شغال کاری انجام دهند.

خبرنگار صدای نهاوند بعد از شنیدن این پیام،  خود به محل زمین گیر شدن این شغال رفت و از محل حادثه با رئیس اداره محیط زیست نهاوند تماس گرفت، و علت اینکه چرا بعد از سه ساعت برای کمک به این شغال اقدامی انجام نداده است را جویا شد؛ محمدی گیلانه در پاسخ گفت: اولا دامپزشک ما نمی تواند به محل بیاید، دوم شغال جز گونه خاص نیست و سوم جای برای نگهداری آن در شب نداریم.

با این شرایط خبرنگار ما از چند جوان مهربان و حیوان دوست این روستا درخواست کرد، تا این شغال نگون بخت را به محیطی امن و گرم برای شب انتقال دهند و در سرمای سخت زمستان مقداری غذا به او بدهند تا شاید فردا مسئولان محیط زیست برای نجات جانش اقدامی کنند.

این در شرایطی است که ما بارها در خبرهای مختلف از کمک و امداد مسئولان به محیط زیست خبر شنیده ایم نه بی تفاوتی آنها، مانند این خبر: یک قلاده شغال که در چاله سرویس یکی از معادن گرفتار شده بود با تلاش پرسنل یگان حفاظت محیط زیست خواف زنده گیری و رهاسازی گردید .

IMG_3640

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IMG_3641

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کانال صدای نهاوند

 

 

 

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. رامين احمدوند گفت:

    در جایی که مدیریت ها غیر تخصصی و انجام وظایف سلیقه ای است و بین کمک به جانوران تفاوت وجود دارد و محیط بانان به امید خوردن کباب کبک به تعقیب شکارچیان می روند ، انتظاری بیش از این نمی رود.

  2. iman گفت:

    بسیار عالی، دستشون درد نکنه، واقعا وقتی فهمیدم همچین جوانانی هنوز وجود دارند لذت بردم، عالی عالی

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش