خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

  • کد خبر : 18984

رئیس اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی نهاوند:

۹۰۰ میلیون تومان برای فصل ششم کاوش معبد لائودیسه نهاوند اختصاص یافت

صدای نهاوند:
رئیس اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی نهاوند گفت: فصل ششم کاوش‌ معبد لائودیسه امسال انجام می‌شود و 900 میلیون تومان برای این منظور اختصاص یافته است.

محسن جانجان در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند، اظهار کرد: پنجمین فصل کاوش‌ معبد لائودیسه در یک ماه گذشته در منطقه دوخواهران به پایان رسیده است و فصل ششم کاوش‌ نیز به‌زودی انجام خواهد شد.

جانجان گفت: سال‌های گذشته اعتباراتی به‌‌صورت استانی به‌منظور کاوش‌معبد لائودیسه در این منطقه اختصاص یافته است و امسال هم ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار استانی درنظر گرفته شده است و انتظار می‌رود این کاوش‌ها به‌زودی به نتیجه برسد.

وی با بیان اینکه اهالی دوخواهران نهاوند بیش از ۴۰ سال است که به‌دلیل هم‌پوشانی بافت تاریخی یا فرسوده، اجازه ساخت‌وساز در این منطقه را ندارند و از طرفی هم این منطقه بافتی فرسوده ،قدیمی و پرخطر دارد که علاوه‌بر آسیب‌های اجتماعی که اهالی را تهدید می‌کند.

جانجان گفت: سال گذشته پیگیری‌هایی در وزارت گردشگری انجام شد و مجوز ساخت‌وساز برای مردم منطقه دوخواهران صادر شد که البته این ساخت‌وسازها با رعایت ارتفاع تعیین‌شده و نظارت میراث فرهنگی ساخت‌وساز مجاز خواهد بود.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش