سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 19156

نماینده مردم نهاوند:

دانشگاه ملی نهاوند مستقل می ماند

صدای نهاوند:
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی: با دستور وزیر علوم، دانشگاه ملی نهاوند مستقل می ماند.

علیرضا شهبازی در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند، اظهار کرد: پیرو جلسه روز پنج شنبه ۸ آبان ماه معاون وزیر علوم با مسئولان نهاوند، متاسفانه به دلیل جلسه مجمع نمایندگان استان با وزیر راه نتواتسنم در جلسه حضور داشته باشم اما به محض شنیدن خبر ادغام دانشگاه ملی نهاوند با دانشگاه ملایر سریعا وارد عمل شدم.

شهبازی گفت:تلفنی با وزیر علوم و آقای شاهرخی استاندار همدان صحبت کردم و مراتب اعتراض مردم نهاوند و خودم را به عنوان خدمتگزار مردم نهاوند اعلام کردم و گفتم این اتفاق نباید انجام شود.

وی افزود: دانشگاه نهاوند تک جنسیتی است ودانشگاه  بانوان باید بعنوان یک دانشگاه مستقل توسعه پیدا کند و هم بعنوان دانشگاه باقی بماند.

نماینده مردم نهاوند، بیان کرد: وزیر علوم هم از این موضوع استقبال و پذیرفتند و قرار شد، جلسه ی ساعت ۱۴ امروز جمعه ۹ آبان ماه همدان با موضوع تصمیم گیری در مورد ادغام دانشگاه نهاوند لغو شود.

علیرضا شهبازی افزود: وزیر علوم دستور دادند، ادغام دانشگاه نهاوند انجام نشود و پیگیری های لازم در ارتباط با استقلال و توسعه دانشگاه نهاوند انجام شود.

شهبازی با قدردانی از امام جمعه و فرماندار نهاوند که در جلسه روز گذشته اعتراض خود را به این تصمیم اعلام کردند گفت: امیدواریم هر انچه را که موجب رضایت و شادی مردم نهاوند را فراهم می کند انجام دهیم.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. شهروند گفت:

    دانشگاه نهاوند را از تک جنسیتی خارج کنیدتا با افزایش دانشجوزمینه ایجاد دانشکده ها و رشته های جدید شود.اگر اینکارنشود دوباره خطرانحلال وجود دارد.

    • ا گفت:

      شاید بخاطر رئیس جدیدشه، چون خیلی دلباخته شهر مجاوره. در سایت دانشگاه نهاوند هم نگاه کنید در قسمت ریاست نوشته هیات علمی …

  2. نهاوندی گفت:

    با سلام و تشکر از آقای صادقی بابت درج خبرهای نهاوند
    و با سلام و تشکر ویژه از زحمات آقای شهبازی
    آقای صادقی عزیز لطفا پیگیری کنید ببینید این قضیه مربوط به رئیس جدید دانشگاه نمی باشد. چون ایشان تمایل بسیار زیادی به دانشگاه ملاییر (یا همان دولت آباد سابق) دارند و چنان از این دانشگاه صحبت می کنند که گویی در مورد دانشگاه صنتعتی امیر کبیر می باشد. چون این اتفاق مصادف با تغییر ریاست دانشگاه نهاوند بود.

  3. ایمان گفت:

    شاید بخاطر رئیس جدیدشه، چون خیلی دلباخته شهر مجاوره. در سایت دانشگاه نهاوند هم نگاه کنید در قسمت ریاست نوشته هیات علمی …

  4. gh گفت:

    چرا نظرات رو حذف می کنید؟ نظر من نه فحشی توش بود نه بی ادبی هیچی … حذفش کردید

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش