سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 19179

صدای نهاوند:
بخشدار خزل نهاوند گفت:اوضاع روستای رزینی نهاوند خطرناک و نگران کننده است به همین علت خواهان همکاری جدی همه اعضای ستاد مبارزه با کرونا و مردم فهیم این روستای برای کنترل وضعیت هستیم.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، روح الله سلگی بعدازظهر دوشنبه در جلسه فوق العاده ستاد مقابله با کرونا ویروس و قرارگاه زیستی نهاوند که در روستای رزینی برگزار شد، با بیان اینکه آمار مبتلایان به کرونا در این روستا ما را وادار به تشکیل این جلسه کرده است، تاکید کرد باید بصورت ضربتی اقدامات لازم بعمل آید و اگر مردم کمک نکنند با مشکلات جدی تر مواجه خواهیم شد.

سلگی گفت: تشکیل تیم های مدافع سلامت اعم از بزرگان و، جوانان و بانوان روستا برای توجیه افکار عمومی و ممانعت از برگزاری اجتماعات مانند عروسی و ختم انجام شده است.

وی افزود: کنترل مبادی ورودی و خروجی روستای رزینی، انجام عملیات ضدعفونی و گند زدایی مستمر سطح روستا و کنترل واحدهای تجاری و اماکن عمومی از دیگر اقدامات انجام شده برای کنترل بیماری کرونا در این روستا است.

بخشدار خزل افزود: مامورین انتظامی و بسیج روستا با کسانی که عامدا” اقدام به برپایی مراسمات و اجتماعات در سطح روستا می کنند، برخورد می کنند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش