مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

  • کد خبر : 19210

صدای نهاوند:
شورای شهر نهاوند، بعنوان متولی اصلی شهر، اعلام کند برای کنترل و عدم گسترش ویروس کرونا چند جلسه برگزار کرده است، چه مصوباتی داشته است و چه اقداماتی انجام داده است؟

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، با آغاز شیوع و گسترش بیماری مرگبار کرونا، متاسفانه شورای شهر نهاوند برای مدیریت و جلوگیری از گسترش این بیماری در شهر نهاوند، برنامه و اقدام خاصی انجام نداده است.

وضعیت بدون مدیریت و نظارت و رها شده ی حمل و نقل عمومی، سد معبر، ترافیک و دستفروشان نهاوند، باعث نارضایتی و گلایه مندی مردم شهر نهاوند شده است و باعث شد مردم سوالاتی از شورای شهر نهاوند، داشته باشند.

چرا شورای شهر در مدت ۹ ماهه کرونا در مدیریت شهری و حل مشکلاتی مانند، مشکلات و گلایه های رانندگان تاکسی و مطالبات مردم برای نظارت بر خدمات ناوگان حمل و نقل عمومی برنامه و راهکاری ارائه نکرده است؟

در حوزه ساماندهی دستفروشان، سدمعبر و طرح ترافیک نیز عملا در شرایط بحرانی کرونا هیچ طرح و برنامه ای از شورای شهر نهاوند، دیده نشد؟؟

فرماندار نهاوند نیز بارها اعلام کرد، علی رغم اینکه رئیس شورای شهر بعنوان نماینده سایر اعضا در تمام جلسات ستاد مبارزه با کرونا حاضر و شرکت کرده است اما تا این لحظه و در زمان ۹ ماهه بحران کرونا هیچ مصوبه، طرح و راهکاری برای مدیریت شهری ارائه نداده است؟؟

وحید خزایی عضو شورای شهر نهاوند نیز اعلام کرده است: ستاد مبارزه با کرونا اهمیتی به شورا نمی دهند و مسئولین هنوز یک جلسه هم با شورای شهر برگزار نکرده اند یا مارا در جلسه ای دعوت هم نکرده اند، همه زحمت ها وهزینه ها با شورای شهر است، ولی اصلا کسی جواب شورا را نمی دهد و مسئولان اهمیتی به شورا نمی دهند؟؟

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش