سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 19323

صدای نهاوند:
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی ، گفت: احداث دامداری 6 هزار راسی در نهاوند بعلت تخصیص آب با مشکل روبرو شده است.

علیرضا شهبازی در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند، اظهار کرد: احداث دامداری ۶ هزار راسی در نهاوند بعلت تخصیص آب با مشکل روبرو شده است و تا کنون رایزنی و پیگیری برای حل این مشکل بی نتیجه مانده است.

شهبازی گفت: اگر می‌خواهیم در استان یک واحد تولیدی، صنایع تبدیلی و صنعتی احداث کنیم و سرمایه‌گذار نیز پای کار آمده است، به‌ویژه در صنایع تبدیلی، نباید معطل تخصیص آب باشد؛ حال آنکه این معطلی درحالی بوده که اکنون اکثر کارخانه‌های لبنیات نهاوند به‌دلیل عدم وجود دامداری سنتی تعطیل است.

وی با بیان اینکه برای دریافت مجوز دامداری صنعتی متأسفانه اجازه استفاده از آب را نمی‌دهند و این درد بزرگ استان و نهاوند است و شهری که روزگاری صادرکننده شیر بود اکنون به‌دلیل نبود شیر واحدهای تولیدی لبنیات آن تعطیل است که باید این موضوع سامان گیرد و درخواست دارم مسئولان و مدیران در این موضوع به‌صورت جهادی ورود کنند.

نماینده مردم نهاوند ادامه داد: این درحالی است که نهاوند سرچشمه آب کرخه بوده، اما برای دریافت مجوز استفاده از آب در دامداری‌های صنعتی مشکل وجود دارد.

براساس اظهارات نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی این عدم صدور مجوز استفاده از آب با وجود پیگیری‌ها توسط استاندار و دیگر مدیران بوده و از طریق وزارت نیرو نیز دنبال شده که تاکنون نتیجه‌ای دربرنداشته است و وزارت نیرو باید در این خصوص پاسخگو باشد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش