سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 19453

صدای نهاوند:
دادستان انقلاب و عمومی نهاوند برای رفع نواقص و اصلاح جاده های پر خطر نهاوند یک ماه مهلت داد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، با توجه به نارضایتی و شکایات متعدد مردم از وضعیت جاده های فرعی و اصلی نهاوند  عباس آزاد بخت صبح سه شنبه ۲۳ دی ماه به همراه خزایی مدیر ستاد پیشگیری از جرم دادگستری، صفدری رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای،  سلگی رئیس اداره راه و شهر سازی و سرگرد گمار رئیس پلیس راه نهاوند از جاده های مواصلاتی نهاوند بازدید کرد.

حسب دستور دادستان نهاوند پس از بازدید و بررسی نقایص و کمبودهای جاده های ذکر شده، در محل صورت جلسه ای تنظیم و موارد ذیل با امضا حاضرین مصوب شد.

مقرر گردید، اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نهاوند نسبت به خط کشی جاده های ذکر شده پس از هماهنگی با مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اقدام کند.

معین شد،اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نهاوند، طی یک ماه از تاریخ سه شنبه ۲۳ دی ماه سال جاری نسبت به نصب تابلو و علائم هشدار و خطر در محورهای مذکور اقدام و همچنین در خصـوص جمع آوری سرعت گیرهای غیر مجاز و غیر قانونی با نظر کارشناسی پلیس راه و رنگ آمیزی سرعت گیرهای مجاز در محورهای ذکر شده و داخل حریم روستاهای جهان آباد و کوهانی به نحوی که در شب قابل رویت رانندگان باشد، اقدام شود.

 در خصوص جاده ی نهاوند- نورآباد نرسیده به سراب گاماسیاب مصوب گردید که ظرف یکماه آینده نسبت به رفع نقایص از قبیل خط کشی و نصب تابلو و علائم هشدار و خطر نسبت ترمیم روکش آسفالت نیز اقدام گردد، در غیر این صورت برابر قانون و مقررات برخورد شود.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش