جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 19619

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند اظهار داشت: در برجام تنها کشوری که پایبند به تعهدات بود ما بودیم و آمریکایی ها از برجام خارج شدند و اروپایی ها هم فقط حرف می زنند و در عمل چیزی نشان ندادند.

به گزارش صدای نهاوند: حجت الاسلام عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: علاج دردها و راه حل مشکلات کشور در گرو شرکت حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح است که مسئله ای بسیار مهم است.

وی اظهار داشت: انتخاب دولت جوان انقلابی انتخاب اصلح است دولتی که مشکلات کشور را حل کند و شب و روز کار کند.

حجت الاسلام مغیثی با اشاره به ویژگی دولت خدمتگذار مردم ادامه داد: دولتی که کم خرج و پرکار و دلسوز مردم باشد و برای خدمت به مردم شب و روز نشناسد و حامی مستضعفان باشد.

وی در بخش دیگری از خطبه ها گفت: دولت های آمریکا در راهبرد تفاوتی با هم ندارند و ممکن است در شعار و حرف با هم تفاوت‌هایی داشته باشند ولی همه متعهد به حمایت از رژیم صهیونیستی هستند.

امام جمعه نهاوند اظهار داشت: در برجام تنها کشوری که پایبند به تعهدات بود ما بودیم و آمریکایی ها از برجام خارج شدند و اروپایی ها هم فقط حرف می زنند و در عمل چیزی نشان ندادند.

وی ادامه داد: طرف های مقابل برجام باید در عمل تحریم ها را بردارند و ما راست آزمایی کنیم چون از طرف های مقابل شعار زیاد شنیده ایم.

حجت الاسلام مغیثی افزود: در کشور ما طبق مصوبه مجلس عمل خواهد شد و تا عمل نبینیم و تحریم ها برداشته نشود ما هم به تعهدات عمل نمی کنیم.

وی بیان داشت: امروز ایران اسلامی قدرتمند است و کسی در داخل نباید از آمریکا بترسد چون در عرصه های مختلف ما آمریکا را شکست داده ایم و با کشور گذشته فرق داریم.

امام‌جمعه نهاوند گفت: انها میخواهند ایران به شرایط قبل برگردد و نه موشک داشته باشد و نه علم هسته ای و نه نفوذ منطقه ای داشته باشد ولی هیچ آدم عاقلی این کار را نمی کند که از ابزارهای قدرت دست بردارد.

حجت الاسلام مغیثی بیان داشت: رهبر معظم انقلاب به عنوان فصل الخطاب در این موضوع فرمودند که باید از طرف های مقابل عمل ببینیم و تا راستی آزمایی نکنیم به تعهدات بر نمی گردیم.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش