سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 19639

صدای نهاوند:
معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اهداء لوح و تندیس یادبود، از اقدامات و فعالیت‌های شرکت سیمان نهاوند در راستای پیش‌گیری از انتشار ویروس کرونا تجلیل به عمل آورد.

به گزارش صدای نهاوند،شرکت سیمان نهاوند طی یک سال گذشته اقدامات متعددی در حوزه‌ی پیشگیری از انتشار و همه‎‌گیری ویروس کرونا انجام داده که ماحصل آن، ثبت کمترین میزان ابتلا در سطح کارخانه علیرغم حضور کارکنان و متوقف نشدن چرخه‌ی تولید بوده است.

لازم به ذکر است؛ با شیوع ویروس کرونا و ضرورت عمل به پروتکل‌های اعلام شده از سوی مراکز بهداشتی داخلی و خارجی، این مهم از همان ابتدا در دستور کار مدیریت و کارکنان شرکت سیمان نهاوند قرار گرفت.

تشکیل ستاد کرونا و برگزاری جلسات منظم آن از اسفندماه سال گذشته، تاکید بر آموزش کارکنان و خانواده‌های آنان از طریق شبکه‌های ارتباطی موجود، کنترل روزانه‌ی کارکنان با انجام تب‌سنجی، ارائه‌ی روزانه ماسک و همچنین توزیع سایر اقلام مانند مایع ضدعفونی دست و … بخشی از اقدامات صورت گرفته در مجموعه سیمان نهاوند می‌باشد.

همچنین در راستای حُسن همجواری و پیرو تاکیدات ریاست محترم بنیاد مستضعفان در خصوص عملِ شرکت‌های تابعه به مسئولیت‌های اجتماعی خود، چندین نوبت توزیع اقلام بهداشتی نظیر ماسک، دست‌کش یکبار مصرف، مایع ضد عفونی کننده دست و بروشورهای آموزشی در روستاهای پیرامون کارخانه توزیع شده است.

لازم به ذکر است پیش از این نیز از سوی معاون بهداشتی دانشگاه و رئیس مرکز بهداشت استان همدان از تلاش‌های مهندس فرونچی مدیرعامل شرکت سیمان نهاوند در زمینه مقابله با شیوع ویروس کرونا با اهداء لوح سپاس، تجلیل به عمل آمده است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

کلیدواژه ها :

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش