- پایگاه تحلیلی خبری صدای نهاوند - https://sedaynahavand.ir -

بانک های عامل نهاوند ۷میلیارد تسهیلات باقیمانده اشتغال را جذب کنند

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، مراد ناصری صبح امروز در ششمین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری و ستاد تسهیل طرح های اشتغالزا که با حضور بانکهای عامل و سایر مدیران دستگاه های ذیربط برگزار شد ، اظهار داشت: تعهدی که سهم آمار اشتغال شهرستان نهاوند در سامانه رصد داشته ایم بیش از ۹۵ درصد محقق شده است.

ناصری در ادامه گفت: پرداخت اعتبارات تبصره ۱۶ قانون (اعتبار ویژه دستگاه‌های حمایتی) نیاز به پیگیری مدیران کمیته امداد و بهزیستی با بانکهای عامل دارد. تا اعتبار باقی مانده تخصیص یافته را با توجه به پایان سال به متقاضیان پرداخت کنند.

فرماندار نهاوند تاکید کرد: بانکها در این رابطه اهتمام ویژه ای داشته باشند، نباید اجازه بدهیم حق و حقوق مردم به ویژه مددجویان شهرستان در این رابطه نادیده گرفته شود. زیرا حمایت‌های مالی برای اشتغال و توانمندی مددجویان ضروری است.

گفتنی است: بیش از این ناصری اعلام کرده بود که تبصره ماده۱۶ به تنهایی یک دستور جلسه و خط قرمز و از اولویت های وی در حوزه اشتغال شهرستان است.

برخی بانک های عامل سهمی از این ۷میلیارد را از طریق ارائه تسهیلات به متقاضیان جذب کرده و مقرر شد تا پایان هفته تکلیف باقی این تسهیلات روشن شود.