جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 19677

فرمانده انتظامی نهاوند:

کشف ۱۹ فقره سرقت در نهاوند

صدای نهاوند:
فرمانده انتظامي شهرستان "نهاوند" از کشف 19 فقره سرقت با تلاش ماموران انتظامي اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ احمد ساکی در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند، گفت: در پی تدوین طرح جامع انتظامی پلیس نهاوند در قرارگاه مبارزه با سرقت با محوریت کشف علمی جرایم از جمله سرقت و همچنین پیشگیری موثر از آن، تیم ویژه اجرایی در پلیس آگاهی و یگان های انتظامی شهرستان نهاوند تشکیل و اقدامات عملیاتی در دستور کار قرار گرفت.

 وی افزود: بر این اساس اقدامات گسترده اطلاعاتی در سطح حوزه استحفاظی شهرستان انجام و در نهایت ماموران پلیس آگاهی با همراهی کوپ شهرستان، ۷ سارق را دستگیر و به یگان های انتظامی منتقل کردند.

 سرهنگ ساکی تصریح کرد: متهمان در تحقیقات فنی و تخصصی، به ۱۵ فقره سرقت سیم برق، ۳ فقره سرقت داخل خودرو و یک فقره جیب بری اعتراف کردند و پرونده قضائی درخصوص آنان تشکیل و به دادسرا ارسال شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در پایان با اعلام این که در پیشگیری موثر و کار آمد از سرقت، اساسی ترین و کلیدی ترین نقش را شهروندان محترم ایفا می کنند، گفت: احساس مسئولیت و عدم سهل انگاری در خصوص رعایت نکات ایمنی و بازدارنده و دقت نظر و اجرای توصیه ها و هشدارهای پلیسی در این خصوص، از مهمترین اولویت های مورد تاکید برای ایفای نقش شهروندان در تحقق پیشگیری اجتماعی از جرایم مخصوصا پیشگیری از بروز انواع سرقت هاست.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش