سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 19740

صدای نهاوند:
معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری نهاوند گفت: برگزاری مراسم عروسی در یکی از روستاهای نهاوند، 13 نفر را به کرونا مبتلا و منجر به مرگ یک نفر شد.

آیت صالحی در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند، با اشاره به افزایش تعداد موارد ابتلاء و بستری کرونایی در شهرستان نهاوند اظهار داشت: بارها بر عدم برگزاری تجمعات و حضور در مراسم و برنامه‌های دسته جمعی تاکید شده است ولی برخی افراد توجهی به این توصیه‌ها ندارند.

صالحی اضافه کرد: تست کرونای ۱۳ نفر از شرکت کنندگان مراسم عروسی یکی از روستاهای نهاوند، مثبت اعلام شده است.

وی از فوت یکی از مهمانان این مراسم بر اثر ابتلاء به کرونا خبر داد و افزود: شرکت در چنین مراسم و برنامه‌هایی باعث حوادث تلخ و جبران‌ناپذیری می‌شود.

نماینده فرمانداری نهاوند در ستاد مبارزه با کرونا بیان کرد: متاسفانه این روز‌ها شاهد آن هستیم، مردم به دنبال بازگشایی‌ها فکر می‌کنند که کرونا تمام و شرایط عادی شده است، ماشین‌های عروسی در خیابان‌های سطح شهر به وفور به چشم می‌خورند و مراسم‌های عزا با جمعیت بالا برگزار می‌شوند، غافل از آنکه کرونا نه تنها ضعیف و تمام نشده است بلکه به گفته وزیر بهداشت چموش‌تر هم شده است.

آیت صالحی گفت: بیشترین میزان ابتلا و مرگ ومیر شهروندان در محل های تجمع عروسی و عزا که سنت‌های ارتباطات جمعی رایج بوده، اتفاق افتاده است

صالحی اظهار داشت: کسانی که فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمی‌کنند و در مراسم عزا و عروسی شرکت می‌کنند به دلیل اینکه فاصله گذاری اجتماعی در اغلب این مراسم‌ها رعایت نمی‌شود، خود و خانواده شان را در معرض خطر ابتلا به کرونا قرار می‌دهند، از طرفی افراد به دلیل روابط عاطفی و رودربایستی که دارند نمی‌توانند در این مراسم‌ها فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند و همین موضوع موجب افزایش شمار مبتلایان می شود.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش