سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 19758

رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان همدان:

مجلس انقلابی در تایید و رد صلاحیت کاندیداهای انتخابات شوراها متفاوت عمل می کند

صدای نهاوند:
رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان همدان گفت: مجلس انقلابی در تایید و رد صلاحیت کاندیداهای انتخابات شوراها متفاوت عمل می کند و به هیچ وجه سفارشی از طرف دولت و یا مجلس قبول نمی کند.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حجت الاسلام احمد حسین فلاحی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران شهرستان نهاوند، اظهار داشت: در بررسی صلاحیت کاندیداها روند ما مُر قانون طبق استعلام نهادهای ۵گانه سپاه، اداره اطلاعات، آگاهی، دادگستری و ثبت احوال است و باید دقیق عمل شود نه حق کسی ضایع نه اینکه کسی بیهوده تایید شود نسبت به آبرو و اسرار افراد تاکیدات بسیاری داریم..

وی در ادامه اظهار داشت: با توجه به شرایط کرونایی و ضرورت پرهیز از تجمع، بر این اساس شیوه نامه اجرایی تشکیل هیات های اجرایی در انتخابات ۱۴۰۰ با تفاهم و توافق بین هیات مرکزی نظارت و ستاد انتخابات ۱۴۰۰ در کشور صورت خواهد گرفت.

حجت الاسلام فلاحی گفت: در این دوره انتخابات پرونده‌ها با دقت بررسی و مسائل حزبی و جناحی در تائید صلاحیت‌ها تاثیری نخواهد داشت، اما تائید افراد سالم، متعهد و متخصص الویت هیات نظارت و مراجع استعلامات است.

رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان تصریح کرد: در میان مردم هستیم و از اوضاع و شرایط اقتصادی کشور اطلاع داریم و در انتخابات ۱۴۰۰ نیز ملاحظات قانونی را در نظر داشته و بر مبنای آن عمل خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: در دوره های گذشته از برخی شهرها شکایت های فراوانی برای هیات نظارت آمد که مورد دقت و بررسی قرار نگرفت که این عدم دقت و نظارت باعث انحلال شورا یا سلب عضویت برخی اعضا شد. بنابراین با در نظر گرفتن حق الناس و به دور از مصلحت اندیشی و با حساسیت و دقت بیشتری به بررسی صلاحیت کاندیدا عمل می کنیم و در رد یا تایید صلاحیت ها سفارش پذیر نیستیم

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش