سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 19767

صدای نهاوند:
دادستان عمومی و انقلاب نهاوند بر ضرورت توقیف آلت موسیقی "ارگ" در مراسم عروسی به منظور جلوگیری از جرایم تاکید کرد.

عباس آزاد بخت در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند، اظهار کرد: استفاده از ارگ در مراسمات شادی و عروسی در شهرستان نهاوند از این تاریخ به بعد ممنوع بوده و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

آزاد بخت با بیان اینکه نیروی انتظامی باید به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشد، گفت: انجام به موقع دستورات قضایی یکی از مهمتری وظایف پرسنل انتظامی به شمار می‌رود. 

دادستان عمومی و انقلاب نهاوند، تاکید کرد: برخی افراد در مراسم های جشن و عروسی ارزش‌های اسلامی را رعایت نکرده و با راه انداختن کاروان‌های عروسی ، تجمع و ایجاد سر و صدا و استفاده از ارگ و آلات موسیقی تا پاسی از شب در معابر و خیابان‌های شهر باعث سلب آسایش و آرامش عمومی و ناراحتی دیگران می‌شوند ، که قطعا با اینگونه افراد برخورد قانونی صورت می گیرد.

وی بیان کرد: افرادی که با بی‌توجهی و رعایت نکردن مسائل بهداشتی منجر به شیوع ویروس کرونا در شهرستان شوند و سلامت جامعه را تهدید کنند، مشمول جرم تهدید علیه بهداشت عمومی می‌شوند و با برخورد قضایی روبرو خواهند شد.

عباس آزادبخت با بیان اینکه، دادستانی در زمینه حفظ سلامت شهروندان با کسی تعارف ندارد، گفت: برخی از تالارها و فروشگاه های بزرگ و اصناف نیز به عنوان تهدید کننده سلامت عمومی شناخته شده که در صورت اعلام شبکه بهداشت و اداره صمت با متولیان آنها برخورد می شود.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش