جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 19851

صدای نهاوند:
مدیر آموزش وپرورش نهاوند از راهیابی 14 دانش آموز شهرستان نهاوند به مرحله دوم المپیادهای علمی کشور خبر داد.

محمد حسین دارایی در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند، اظهار کرد: در مرحله اول المپیادهای علمی دانش‌آموزی کشور که در ۱۳ رشته برگزار شد، ۱۴ دانش آموز از شهرستان نهاوند موفق شدند به مرحله دوم این المپیاد راه پیدا کنند.

دارایی گفت: از دبیرستان سمپاد فرزانگان، دانش‌آموزان هستی آسمانه در رشته زیست شناسی و رشته ادبی، کیانا صالحی در رشته نجوم و اختر فیزیک، ثمین بیات و نازنین زهرا سیاوشی در رشته شیمی و دنا کیانی در رشته ریاضی به مرحله دوم کشوری راه پیدا کرده اند.

وی با اشاره به اینکه از دبیرستان نمونه‌دولتی نیک اندیشان، دانش‌آموزان فاطمه صالح، مریم حبیبی و فاطمه کیانی در رشته ادبی به مرحله دوم راه یافته اند، افزود: از آموزشگاه سمپاد علامه حلی نیز دانش‌آموزان، علی سوری و سبحان صالحی در رشته زیست شناسی، محمدرضا ابوالفتحی در رشته ریاضی و رشته ادبی و امیررضا علیمرادیان در رشته ریاضی به مرحله دوم کشوری راه یافته اند.

وی ادامه داد: همچنین از دبیرستان نمونه دولتی امام علی(ع) دانش‌آموز، حسین دکامین در رشته علوم زمین و از دبیرستان شاهد فاطمه الزهرا دانش‌آموز، عسل پیرهادی در رشته شیمی موفق به راهیابی به مرحله دوم کشوری شده اند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش