مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

  • کد خبر : 19980

صدای نهاوند:
فرمانده انتظامی شهرستان "نهاوند"، از دستگیری سارق حرفه ای داخل خودرو با 11 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، سرهنگ “احمد ساکی”، در تشریح این خبر بیان داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان نهاوند، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

 وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و استفاده از شگردهای خاص پلیسی، یک سارق را در این خصوص که دارای سابقه کیفری بود شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی، وی را دستگیر کردند.

 سرهنگ ساکی خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات به عمل آمده و با توجه به مستندات و شواهد موجود به ۱۱ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو و باتری در سطح شهر نهاوند با همدستی ۲ نفر دیگر اعتراف کرد که تلاش برای دستگیری همدستان متهم و خریدار اموال مسروقه ادامه دارد.

 فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در پایان با تاکید مجدد بر برخورد قاطع دستگاه انتظامی و قضائی با مجرمان، گفت: رعایت نکات ایمنی و توجه به توصیه ها و هشدارهای پلیسی، عاملی مهم در پیشگیری از سرقت هاست لذا از شهروندان تقاضا داریم همواره رعایت این نکات را جهت حفظ اموال خود مد نظر قرار داده و کار پیشگیری را که مقدم بر دیگر اقدامات بوده و باعث مصونیت اشخاص و اموال می باشد را در اولویت قرار دهند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش