جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 19989

رئیس اداره حفاظت محیط زیست نهاوند :

مرگ ماهی ها براثر خشک شدن رودخانه های شهرستان نهاوند

صدای نهاوند:
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نهاوند از مرگ هزاران ماهی رود خانه های شهرستان نهاوند بر اثر نبود آب جاری و خشکسالی خبرداد.

مهرداد سلگی در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند، گفت: رودخانه های شهرستان نهاوند بر اثر خشکسالی در حال خشک شدن است؛ در حالی که هزاران ماهی هم بر اثر نبود آب این رودخانه تلف شده اند.

سلگی افزود :روز گذشته طی تماس تلفنی اهالی روستای عسگرآباد و گزارش صدای نهاوند با بیان اینکه هزاران ماهی در رودخانه روستای عسگراباد در حال تلف شدن هستند.

 سلگی گفت : در پی این گزارشات ، بلافاصله با جوانان حامی محیط زیست ارتباط برقرار شد و راهکاری جهت نجات این ماهی ها داده شد، که این جوانان در اقدامی خودجوش درصد زیادی از ماهی ها را درمخازن آب ریخته و در رودخانه باباروستم رهاسازی نمودند.

سلگی عنوان کرد : جوانان ودوست داران فعال محیط زیست برای نجات ماهی هایی که هنوز بر کف گرم رودخانه های این شهرستان در حال تلف شدند کمپینی را با عنوان ” نجات ماهیان رودخانه ها” تشکیل دادند.

مهرداد سلگی در پایان افزود:ضمن تشکر از آقایان عباسی و نادری جوانان فعال و دوستار محیط زیست که با اقدامی ستودنی کمپینی جهت نجات ماهی ها تشکیل‌ دادن وبا این حرکت نمادین حساسیت خود را نسبت به محیط زیست و ماهیان در حال مرگ نشان دادند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش