سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 20007

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند، گفت: انتخابات نشان دهنده رشد فرهنگی سیاسی مردم است و امروز لازم است که همه برای شکل‌گیری مشارکت حداکثری تلاش خود را به‌کار گیرند.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، جلسه هم اندیشی مسئولان اجرایی و نظارت انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی با کاندیداهای انتخابات شورای شهر شهرستان نهاوند با حضور فرماندار، دادستان، معاون سیاسی امنیتی فرماندار، رئیس هیات نظارت، رئیس هیات بازرسی، شهردار و رئیس مرکز بهداشت در محل اداره ارشاد اسلامی برگزاری شد. 

فرماندار نهاوند، در این جلسه گفت: مشارکت حداکثری دارای اثرات فراوانی است که یکی از آنها ایجاد سرمایه اجتماعی برای دولت آینده در عرصه‌های بین‌المللی است.

مراد ناصری افزود: دغدغه‌های حوزه بهداشت جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، کاملا به حق است که شناسایی و رفع این مشکلات جز وظایف شورا است.

ناصری با بیان اینکه با توجه به شرایط کرونایی تبلیغات انتخابات متفاوت می‌باشد، خاطرنشان کرد: از ظرفیت فضای مجازی و اصحاب رسانه غافل نشوید.

فرماندار نهاوند گفت: انتظار می‌رود کاندیداها نقش خود در ایجاد شور و نشاط و برنامه‌ریزی جهت ایجاد مشارکت صددرصدی را به نحو احسن انجام دهند.

وی گفت: شور و نشاط انتخاباتی تخریب و اتهام یکدیگر نمی‌باشد، بلکه استفاده از ابزارها و برنامه‌هایی است که بتوانیم آحاد مختلف مردم را به پای صندوق های رای دعوت کنیم.

فرماندار نهاوند هم‌چنین خاطرنشان کرد: مسیر (چهارراه معلم تا ۱۷ شهریور) برای نصب بنر و یا ستاد کاندیداهای شورای شهر ممنوع می‌باشد‌ و کاندیداها بنر و موارد تبلیغاتی خود را صرفا در مسیرهای مشخص شده توسط شهرداری نصب نمایند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش