سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 20112

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند، گفت: خدمات حسین پورشهردار نهاوند، در نهاوند ماندگار خواهد بود و مردم هم خواهند دید و ذخیره خدمت وی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی، در آئین افتتاح کارخانه شن و ماسه شهرداری گفت؛ آنچه ماندگار است نتیجه عمل انسان ها در جایگاههای آنهاست، این رفتن و آمدن ها طبیعی است و باید از زحمات و تلاش های دلسوزانه آنها قدردانی شود.

شهردار نهاوند هم در این مراسم گفت: هزینه اعتباری این کارخانه ۴میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان که از محل فروش ۷ دستگاه ماشین آلات و ۵۰۰میلیون تومان هم از منابع داخلی شهرداری نهاوند تامین شده است.

محمد حسین پور بیان کرد: دستگاه ماشین آلات سنگین در زمان شهرداری سابق خریداری شده بود و بابت آن ۲ میلیارد هزینه پرداخت شده بود و این دستگاه ها در حالی که منابع مردم نهاوند بود در انبارها در حال خاک خوردن بود و بلا استفاده مانده بود، که ۱۰دستگاه آن را با تجهیز کردن مورد استفاده و بکار گرفتیم و ۷دستگاه دیگر که مورد استفاده نبود با حمایت شورا و پیگیری نماینده نهاوند در دیوان محاسبات که در بحث بام و افزایش واگذاری آن از ۱۵ به ۳۰سال و این موضوع دستگاه ها، شهرداری را بیشتر حمایت و پیگیری قابل توجهی هم داشت، مجوز فروش دستگاه ها گرفته شد ، و هزینه آن را بر اساس توافق با دیوان محاسبات، صرف راه اندازی کارخانه شن و ماسه کردیم.

محمد حسین پور، افزود: این کارخانه حالا بعنوان یک منبع درآمد پایدار شهری برای شهرداری محسوب می شود از بسیاری هزینه های شهرداری را کاهش خواهد داد.

گفتنی است: کارخانه شن و ماسه شهرداری نهاوند با هزینه ۴میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان عصر امروز با حضور مسولین شهرستان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش