سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 20165

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند، گفت: از روحانیون و ائمه‌ جمعه و جماعات درخواست داریم مردام نهاوند را برای تزریق واکسن و رعایت دستورالعمل ها تشویق کنند.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حجت‌الاسلام «عباسعلی مغیثی» امام جمعه نهاوند در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند، اظهار داشت: امروز به یاری خدا و با هدایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی، انقلاب با عزت در حال پیشرفت است و به هرگونه تهدیدی با قدرت پاسخ می دهد.

وی به خروج آمریکا از افغانستان اشاره کرد و افزود: آمریکا عامل همه مشکلات مسلمانان است و همه مشکلات منطقه از حضور امریکایی ها در منطقه است.

حجت الاسلام مغیثی گفت: ۲۴۰ هزار نفر در افغانستان توسط آمریکایی ها قتل و عام شدند و آنها هزاران میلیارد دلار هزینه کردند و هرجا رفتند فقط قتل و جنایت به همراه داشته و با این همه کشتار از افعانستان خارج شدند.

وی ادامه داد: به بهانه مبارزه با تروریسم به عراق و افغانستان لشکرکشی کردند ولی دستاوردی برای این کشورها نداشتند و هدف از این لشکرکشی ها مبارزه با ایران اسلامی و به قول خودشان متوقف کردن ایران بود ولی به یاری خدا آنها خوار و خفیف شدند و انقلاب اسلامی با قدرت به مسیر خود ادامه می دهد.

مغیثی بیان کرد: مسئولان با همت بلند، وظایف خود را انجام دهند و در خدمت به مردم شب از روز نشناسند و شهیدان رجایی و باهنر را الگو قرار داده و از مشکلات مردم بکاهند.

امام جمعه نهاوند با اشاره به شروع کار دولت جدید بیان کرد: اهداف دولت جدید مبارزه با فساد، رسیدگی به معیشت مردم و پیشرفت همه جانبه کشور اعلام شده و باعث امیدواری مردم شده است که امیدواریم دولت با همکاری مردم به اهدافش برسد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش